MKE 10 Anmeld indhold Skrevet June 9, 2013 Hejsa Jeg kører hver dag ( undtagen week-end ) fra Malmö til København, men har ét problem; For ca. 10 dage siden begyndte insekt-sæsonen så igen. Dvs. at forruden + kølerhjelmen bli´r smurt ind i insektlig... Men hvordan får man nemmest dem af? På forhånd tak. MKE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2013 Insektrens fra Sonax eller Turtlewax plejer at kunne tage det... På med skidtet og lad det sidde lidt... Og så ellers igang med børsten... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2013 Gennemblødte aviser eller viskestykker/håndklæder/klude - og lad dem ligge og trække fugt ned i insekt-kadavrene...så er de noget nemmere at få af efterfølgende, uden at bruge alt for kraftige midler. Bilen skal selvfølgelig stå i skygge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Beast 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2013 Sidst jeg var i Danmark, der købte jeg dette http://shop.bilvask.nu/insektfjerner-1liter og hold nu kæft, hvor er det lækkert at arbejde med :-) Men ellers, så er tricket med en fugtig avis heller ikke dårlig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2013 Vi plejer at vaske bilen.... (,ja, humoren er stor i dag ,-) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2013 Eller få nogen til det :) ( det meget letter☺) Sent from my iPhone using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
frujensen 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2013 Produkter fra bilvask.nu kan helt klart anbefales. De sender varen til jobbet eller du kan afhente i Greve. Er også drøje i brug. Mvh frujensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2013 Knofedt er heller ikke så ringe end da :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2013 Knofedt er heller ikke så ringe end da :) Hvilke af dem? ? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2013 Hvilke af dem? ? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Ha ha ... der tog du fusen på mig , anede ikke der virkelig var noget der hed knofedt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites