Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet June 5, 2013 Godmorgen, opdagede lige her til morgen at man ikke kan købe tur retur mere på jojo kort i billetautomaterne, det har kunne før. Tænkte det var billigere end købe et helt månedskort da jeg kun skal bruge det nogle dage i denne måned. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2013 Er det ikke bare, fordi du ikke har tilstrækkeligt med penge på dit Jojokort til at kunne købe en returbillet? For hvis der ikke er nok penge på kortet, så dukker muligheden ikke op på skærmen. Jeg købte en returbillet så sent som i går uden problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2013 Muligt du har ret. Sidste gang jeg købte såen billet var det med visa. Det må jeg lige undersøge : ) Tak for svar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2013 Jo jo : ) den er god nok , det virker fint når bare der er penge nok på JoJo kortet : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites