rasmusrene 10 Anmeld indhold Skrevet June 3, 2013 Kan se det er nogle år siden der har været en Din Bil Malmø tråd, kan se jeg selv har skrevet om deres totalt mangel på alt hvad der hedder kundeservice og nu åbenbart også total mangel på viden om deres biler, her kommer min historie: Jeg køber d. 25 februar 2011 en Seat Leon hos Din Bil, efter at have kørt 1500mil i den tænder servicelampen og jeg bestiller tid til service hos Din Bil, de siger så at bilen er født med Longlife service og de vil bare nulstille indikatoren og så vil de ved 3000mil ændre setup i kørecomputeren, problemet er åbenbart at min bil er produceret på en skæringdato hvor man gik over til Longlife service, jeg får så bilen serviceret ved 3000mil, ved 4500mil vil bilen igen til service Din Bil beklager at de ikke fik ændret kørecomputeren ved 3000mil service men lover at ændre den ved 6000mil og nulstiller den igen. 6000mil service får jeg så lavet i Danmark da det passer mig bedre og nu efter 2 år og 3 mdr virker klimaanlægget ikke længere fordi klimakompressoren er stået af og jeg undersøger om der skulle være noget udvidet garanti på den og nu kommer så beskeden fra Seat, de vill normalt have skiftet den pr kulance men det vil de ikke da bilen ikke er serviceret som den skal da min bil IKKE har longlife service..... Nogen der kender en god advokat eller ved om man kan melde sig ind i Motormannen og så få dem til at hjælpe eller en det kender en på Aftenposten eller Sydsvenskan, det må da snart være en god historie at et så ringe firma kan blive ved med at have kunder.. Juni 2013: Må tage noget af min kritik retur, har haft bilen på værksted hos Din Bil og de har rettet op på fejlende så godt som de kunne, de har byttet klimakompressoren uden beregning og lavet service på bilen uden beregning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites