larscph 18 Anmeld indhold Skrevet May 23, 2013 Her hvor vi bor i udkanten af Malmö af en sidevej til Klågerupsvägen er der i går blevet opsat en nyt vejskilt når man kører ned af sidevejen - det betyder mig bekendt at al parkering i området efter skiltet er forbudt. Det vil så i praksis sige at man kun må parkere på sin egen grund og at kommunen uden videre har nedlagt vel cirka 10-12 pladser her hvor vi bor og dermed alle "gæstepladser". Hvad i alverden har de gang i???? Er der andre som har været udsat for det? Altså vi har jo to pladser på vores egen grund hvor vi selv parkerer, men hvis man har gæster, håndværkere, osv - hvad er så lige tanken nu - at gæster osv ankommer på cykel? Har man adgang til at klage over sådan en ændring noget sted mon? Jeg har skrevet en mail til gatukontoret og spurgt hvad de har gang i - og er spændt på at høre nærmere hvad det går ud på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2013 Vi har det i vores kvarter fra kl 8-16 men det var nu vores ejerforenings trafikudvalgs eget ønske, da der parkerede så mange her, at beboerne ikke kunne komme i indkørslerne osv. Har i ikke en beboerforening der er bekendt med årsagen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2013 Nej vi har ikke en beboerforening... Og det er indført helt uden forudgående information til os der bor her... Gatukontoret har endnu ikke svaret på min henvendelse, bortset fra at de skrev at det tog op til 2 uger... Så der kommer "nok" snart noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2013 Nu er skiltet så pillet ned igen! Jeg har stadig ikke fået noget svar fra gatukontoret udover de lovede 14 dages ekspeditionstid. Højst besynderligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites