Luggy 10 Anmeld indhold Skrevet May 4, 2013 Hej folkens Til dem, det kunne have interesse for: Den 17. maj 8.30 - 12. afholde DE et arrangement om Øresundsregionen - både om hvad er der sket siden broen, og hvilke udfordringer er der fremadrettet? http://www.danskerhverv.dk/Kurser-og-Events/Sider/Arrangementsdetaljer.aspx?ArrangementId=597008be-d6ac-e211-bf0d-005056990046 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2013 Er det også for alm lønslaver ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2013 Det skulle jeg bestemt mene - det er et åbent arrangement med få pladser. Desværre kan jeg ikke selv deltage pga. eget arrangement et andet sted, men ellers havde jeg da klart været med på en lytter der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2013 Lyder spændene : ) tak for Info. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites