DMJ 10 Anmeld indhold Skrevet May 1, 2013 Jeg er ved at gøre mit første brugtbilskøb, her på en helligdag. Bilen er avställd og uden forsikring, så jeg er nødt til at have disse ting på plads, ellers er det jo lidt hasard at køre i bilen. Er det muligt at gøre dette på en helligdag som i dag? Jeg kan jo sagtens poste omregistreringen og påställningspapirerne, men hvad med forsikring? Nogle gode råd... Det er super kort varsel og jeg havde regnet med at gøre det i morgen, men det knbier gevaldigt med tiden og kan jeg gøre det i dag så ville det være absolut det bedste for mit stress niveau :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2013 Hej Du kan reg. dig på nettet, eller bruge "appen" mina fordon. Forsikringen ja, tør du tage chancen? pga. forsikringsbölaget skal først reg. eller mener jeg at du kan gå inde på sölidforsikring, og tegne og betale den med det samme. Skriv lige hvad du gør Vh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DMJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2013 Hej Du kan reg. dig på nettet, eller bruge "appen" mina fordon. Forsikringen ja, tør du tage chancen? pga. forsikringsbölaget skal først reg. eller mener jeg at du kan gå inde på sölidforsikring, og tegne og betale den med det samme. Skriv lige hvad du gør Vh Ronny Jeg har lige prøvet Solidförsäkringar, men de kræver et svensk mobilnummer, det er jeg desværre ikke indehaver af pga. arbejdsgiverbetalt mobil. Hvis nogen har et mobilnummer jeg må "misbruge", så råb endeligt højt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2013 Jeg har lige prøvet Solidförsäkringar, men de kræver et svensk mobilnummer, det er jeg desværre ikke indehaver af pga. arbejdsgiverbetalt mobil. Hvis nogen har et mobilnummer jeg må "misbruge", så råb endeligt højt :) Du kan på de fleste selskabers hjemmeside købe forsikringen online, og der angiver du hvilken dato den skal gælde fra... Så hvis du tegner den derinde, får du en bekræftelse på mail, så skulle den være i vinkel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DMJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2013 Jeg har også været inde og prøve flere steder, men da bilen ikke er svensksåld og jeg har DK kørekort, så kniber det desværre lidt. Jeg har opgivet for nu og må finde ud af noget en anden dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites