coolio 10 Anmeld indhold Skrevet April 29, 2013 Som ovenstående titel antyder, hvilken rubrik kan jeg ændre mine renteudgifter?, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sverigestossen 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2013 Det er rubrik 53 på inkomstdeklarationen. Lidt det samme står jeg i lige nu. Jeg arbejder i Sverige, men har renteudgifter hjemme i Danmark. Disse renteudgifter skal stå i rubrik 53, men hvordan? Jeg har hentet hjælpeblanket "Skuld i utländsk valuta" på skatteverket, men kan ikke finde ud af det. Renteudgifterne er nu i dkr, og skal vel konverteres til sek? Skal de skrives direkte ind derefter eller hvad? Og hvad er valutakursen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2013 Det er rubrik 53 på inkomstdeklarationen. Lidt det samme står jeg i lige nu. Jeg arbejder i Sverige, men har renteudgifter hjemme i Danmark. Disse renteudgifter skal stå i rubrik 53, men hvordan? Jeg har hentet hjælpeblanket "Skuld i utländsk valuta" på skatteverket, men kan ikke finde ud af det. Renteudgifterne er nu i dkr, og skal vel konverteres til sek? Skal de skrives direkte ind derefter eller hvad? Og hvad er valutakursen? Kursen for 2012 er 8562' jeg mente hvor ændrer jeg bløbet på den danske forkdsregistrering? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2013 Rubrik 41 "Renteudgifter af gæld til pengeinstitutter mv." på den danske forskudsopgørelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2013 Kan man stadig trække svenske renteudgifter fra på den danske selvangivelse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2013 Ja da Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2013 Kan man stadig trække svenske renteudgifter fra på den danske selvangivelse? Hvis du er beskattet under grænsegænger-reglerne og ikke reglerne for begrænset skattepligtig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites