Jump to content
Maria

Stenslag

Recommended Posts

Der plejer at være nogle gule telte rundt omkring på parkeringspladser ved div centre som fixer stenslag imens man handler. Er der nogen der har set dem nogen steder for tiden? Eller er de ikke kommet frem endnu. Jeg har fået et grimt slag her i weekenden som jeg hellere må få ordnet hurtigst muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var hos dem her i fredags - http://www.samglas.se/web/samglas.bilglas.bokatid.html - det var så godt nok med en sprække i ruden så der var ingen vej uden om at skifte den. Men rigtig fin service, gratis lånebil og de fiksede hvad der skulle fikses ift min forsikring og opkrævede mig kun min selvrisiko. Jeg ringede onsdag og de havde tid fredag. Prøv dem eventuelt med mindre din forsikring har en anden samarbejdspartner. Hvis du ellers har fuld forsikring på din bil så er reparation af stenslag ofte gratis via forsikringen, men det kræver så at man bruger deres samarbejdspartner som nok ikke er et af de gule telte. Jeg har i øvrigt heller aldrig set dem, men det er nok lidt som postkasser man får først øje på dem hvis man leder efter en :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg plejer bare at besøge carglass om morgenen og høre om de har tid. Det har de altid haft, og de klarer også alt omkring forsikringen, og laver det på en halv time mens man kan få en kop kaffe. Nemt og behageligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites