Maria 10 Anmeld indhold Skrevet April 28, 2013 Der plejer at være nogle gule telte rundt omkring på parkeringspladser ved div centre som fixer stenslag imens man handler. Er der nogen der har set dem nogen steder for tiden? Eller er de ikke kommet frem endnu. Jeg har fået et grimt slag her i weekenden som jeg hellere må få ordnet hurtigst muligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2013 Det har jeg sku ikke set før... Hvor er det henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2013 Har du virkelig aldrig set dem. Dengang jeg boede i Malmö så jeg ofte nogen ved f.eks Bürlovscenter, og de seneste år har er været nogle ved Centersyd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2013 Jeg var hos dem her i fredags - http://www.samglas.se/web/samglas.bilglas.bokatid.html - det var så godt nok med en sprække i ruden så der var ingen vej uden om at skifte den. Men rigtig fin service, gratis lånebil og de fiksede hvad der skulle fikses ift min forsikring og opkrævede mig kun min selvrisiko. Jeg ringede onsdag og de havde tid fredag. Prøv dem eventuelt med mindre din forsikring har en anden samarbejdspartner. Hvis du ellers har fuld forsikring på din bil så er reparation af stenslag ofte gratis via forsikringen, men det kræver så at man bruger deres samarbejdspartner som nok ikke er et af de gule telte. Jeg har i øvrigt heller aldrig set dem, men det er nok lidt som postkasser man får først øje på dem hvis man leder efter en :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2013 jeg plejer bare at besøge carglass om morgenen og høre om de har tid. Det har de altid haft, og de klarer også alt omkring forsikringen, og laver det på en halv time mens man kan få en kop kaffe. Nemt og behageligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2013 eller hvis du ikke har hel-forsikring, kunne du evt. besøge thansen, og købe deres rudefixlim. Brugte det på mine biler(stenslag) det dækkede meget godt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2013 Har du virkelig aldrig set dem. Dengang jeg boede i Malmö så jeg ofte nogen ved f.eks Bürlovscenter, og de seneste år har er været nogle ved Centersyd Jah , den god nok også ved Jägersro centret : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2013 Jah ' date=' den god nok også ved Jägersro centret : )[/quote'] Ud mod travstadion, eller den anden parkeringsplads? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2013 Den foran Jägersro center , de plejer at holde der hvor man køre ind til p plads, men et stort gul telt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites