coolio 10 Anmeld indhold Skrevet April 25, 2013 Nogen som kan hjælpe mig med dette regnestykke? Hvor meget sådan ca, efter fradrag for bro og kørsel, ville det koste mig at køre 120 km 60 hver vej! I en diesel der kører 15 km på literen, tænker at øresundsbron vel er den største udgiftspost desværre! Skal pendle ml malmø og ballerup Tak på forhånd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2013 En stor post er også værditab på den bil du kører i, selvfølgelig lidt afhængig af hvilken bil det er. Hvordan ser dit regnestykke ud nu? Så måske nogen kan komme med lidt input... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2013 Jeg pendler på samme strækning. Regn med ca 3200kr på broen og 1800-2000 kr i diesel. Bro-fradraget bliver ca 1800 højere end tog og dit kørselsfradrag forbliver det samme. Så der er helt åbenlyst at det aldrig kan betale sig økonomisk i forhold til toget. Men hvad bliver dine mødetider? En kollega og jeg har allerede en velfungerende ordning hvor vi hver især kun betaler hver anden måned. Hvis dine tider passer så kunne du måske være med i den og dermed kun ha en trediedel af den udgift samt spare på forsikring, slid på bil osv. Lad mig høre hvis det har interesse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2013 Jeg pendler på samme strækning. Regn med ca 3200kr på broen og 1800-2000 kr i diesel. Bro-fradraget bliver ca 1800 højere end tog og dit kørselsfradrag forbliver det samme. Så der er helt åbenlyst at det aldrig kan betale sig økonomisk i forhold til toget. Men hvad bliver dine mødetider? En kollega og jeg har allerede en velfungerende ordning hvor vi hver især kun betaler hver anden måned. Hvis dine tider passer så kunne du måske være med i den og dermed kun ha en trediedel af den udgift samt spare på forsikring, slid på bil osv. Lad mig høre hvis det har interesse. jeg skal møde 0630. men har ikke fået helt klar besked om jeg får jobbet, men det ligger i måløv, altså nær Ballerup Sendt fra min Nexus 7 med Tapatalk2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2013 Puha 0630 er jeg slet ikke stået op endnu. Så det passer nok ikke så godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites