Amina 10 Anmeld indhold Skrevet April 22, 2013 Foråret har langt om længe endelig meldt sin ankomst, hvilket vi alle har ventet MEGET længe på!! For noget tid siden skulle jeg holde en lille arrangement for venner og familie, og ledte i den forbindelse efter en passende lokale (i Malmø-området). Det viste sig at der mere eller mindre findes festlokaler i de fleste bostadsforeninger som man kan leje. Priserne for lejen svinger dog gevaldigt, og afhænger selvfølgelig af hvor stort lokalet er osv osv... Derudover findes der også almindelige selskabslokaler til udlejning. Jeg tænkte derfor på om ikke det kunne være en ide, at vi herunder lister oplysninger om festlokale® inden for den forening man bor i således at det kan være til hjælp for os alle når det ind i mellem bliver aktuelt med et lokale behov. DE fleste foreninger leje kun ud til dens egne medlemmer, men det kan jo være man kender nogen i foreningen som har tillid til en og man derigennem kan lave en aftale :) Foreningens navn Adresse Lokale størrelse Leje Depositum Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2013 Foråret har langt om længe endelig meldt sin ankomst, hvilket vi alle har ventet MEGET længe på!! For noget tid siden skulle jeg holde en lille arrangement for venner og familie, og ledte i den forbindelse efter en passende lokale (i Malmø-området). Det viste sig at der mere eller mindre findes festlokaler i de fleste bostadsforeninger som man kan leje. Priserne for lejen svinger dog gevaldigt, og afhænger selvfølgelig af hvor stort lokalet er osv osv... Derudover findes der også almindelige selskabslokaler til udlejning. Jeg tænkte derfor på om ikke det kunne være en ide, at vi herunder lister oplysninger om festlokale® inden for den forening man bor i således at det kan være til hjælp for os alle når det ind i mellem bliver aktuelt med et lokale behov. DE fleste foreninger leje kun ud til dens egne medlemmer, men det kan jo være man kender nogen i foreningen som har tillid til en og man derigennem kan lave en aftale :) Foreningens navn Adresse Lokale størrelse Leje Depositum Nu har jeg ikke adgang til noget festlokale. Men havde jeg det ville jeg da aldrig lade vildt fremmede leje noget i mit navn! Jeg tror at man skal tänke sig godt om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amina 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2013 Skallstorp, det ville jeg da heller aldrig gøre og netop derfor skrev jeg også at hvis man kender nogen hvor der er et tillidsbånd mellem begge parter, vil der være mulighed for at lave en aftale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2013 Skallstorp' date=' det ville jeg da heller aldrig gøre og netop derfor skrev jeg også at hvis man kender nogen hvor der er et tillidsbånd mellem begge parter, vil der være mulighed for at lave en aftale.[/quote'] Ja, ok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites