Kvalm 13 Anmeld indhold Skrevet April 19, 2013 Han svigter mig totalt! - jeg ringede til ham, men linien blev ikke etableret. - jeg har mailet ham, men han svarer ikke tilbage. - jeg var ude hos ham imorges, og efter 20 minutters ventetid afleverede jeg mit visitkort til mekanikeren, at Niklas skulle ringe til mig - han ringede aldrig. Er succes'en steget ham til hovedet eller hur... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2013 Jeg forstår ikke at der er nogen her der kan tage Autobahn Svedala seriøst? Niklas tager ca.1000 kr/i timen (BMW i Flensburg tager 50 euro i timen!!!) og hans værksted er ikke BMW autoriseret og det bliver det aldrig. Hvis han laver noget på din bil i 61 min. så kommer du at betale for 90 min (ca.1500 kr.). Og de gamle bmw serie 5 udenfor...Monty Python værkested! Kan ikke anbefales! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2013 Øhhh nu er jeg da først forvirret! Først skamroser i biksen, og nu sviner i den til!? Hvad sker der? På baggrund af den anden tråd som begyndte at omhandle Autobahn, benyttede jeg mig af værkstedet onsdag. Fik skiftet bremser foran, olieservice, mikrofilter etc. Fik gratis lånebil hele dagen, og 20% rabat på arbejdstiden, da det var første gang. Jeg må sige, jeg er godt tilfreds! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2013 Så lykkedes det sgu idagat træffe ham og en undskyldning fik jeg promte :) Fedt, så jeg kan få udført et lille service på min BMW ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2013 Fruen var forbi her til morgen for at han lige kunne se hvor meget der skulle skiftes af bremserne bag på hendes 120'er... Han lever i bedste velgående og indflytning til det nye værksted er nu 1/6 - så må vi se om det holder :) I øvrigt er det også en fed ting, hvis man ringer med noget (i dette tilfælde at bagskiverne skulle skiftes) så foreslår han SELV at man lige kommer ned forbi så han kan se hvor meget der er slidt og skal byttes. Det koster ikke noget - men gør i praksis at man kan nøjes med at sende bilen på værksted én gang. Hos BMW Malmö har jeg flere gange oplevet den der med "nåå.. vi havde ikke lige den-og-den stump hjemme så du må få en ny tid"... Det er risikoen for altså mindre når de lige bruger 10 minutter på at se på problemet inden der bookes tid til rep. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2013 Niklas tager ca.1000 kr/i timen (BMW i Flensburg tager 50 euro i timen!!!) og hans værksted er ikke BMW autoriseret og det bliver det aldrig. Så er det jo lige omkostningen ved at køre til Flensburg(!) for at få skiftet olie på bilen!! Én fordel ved Niklas (udover at jeg syntes han yder en super og kompetent service) er at det ikke tager mig mere end højst 20 minutter at køre derned. At hans værksted aldrig bliver autoriseret, tja - det ved jeg ikke hvordan du ved at han aldrig bliver? Hans plan er da at blive det så det er da lidt modstridende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2013 ...og hans værksted er ikke BMW autoriseret, og dét bliver det aldrig... At hans værksted aldrig bliver autoriseret, tja - det ved jeg ikke, hvordan du ved, at han aldrig bliver? Hans plan er da at blive det, så det er da lidt modstridende... Dejligt, at få gjort service hos Niklas idag :) Han flytter sit værksted til den nye adresse i juni måned i år, hvormed basis er lagt for at kunne få BMW-autorisationen ! Samtidigt ansættes 2 mekanikere fra Förenade Bilar, som er havnet i en økonomisk krise (svigtende kundeportefølge) Nu går jeg så og spekulerer på om at ta' imod tilbuddet om at få tilført 48 hk / 100 nm på min 120d cab ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2013 Samtidigt ansættes 2 mekanikere fra Förenade Bilar, som er havnet i en økonomisk krise (svigtende kundeportefølge) Det er godt nok mærkeligt sådan som de driver deres butik derude (ironi kan forekomme...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2013 Det er godt nok mærkeligt sådan som de driver deres butik derude (ironi kan forekomme...) Problemet er, at Joakim Söderström slet ikke driver en forretning, men driver den af istedet med racerløb og Nüburgring. En "ny" vice-VD fra Bilia skulle rette op på sagerne, men der er RIGTIG lang vej igen IMO... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2013 Hmmmm, inden rygtemøllen om vores elsker-at-hade "fjende" Förenade bil kører helt af sporet, så prøv lige at granske regnskabstallene på www.allabolag.se. (og tryk gerne på omtalte Joakim Söderström i toppen af billedet for at se det meste af koncernen) Alle firmaerne giver et rimeligt afkast, så den helt store krise ser det ikke ud til at være. Om afkastet er tilstrækkeligt er det jo aktionærerne som bestemmer. Vi kører selv i en Mini og har de største kvababbelser med at få snuden til at pege i retning Fosie, men ret skal være ret - det ser ikke just ud til at de er nødlidende, eller? TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2013 Jeg oplevede det ikke som rygter og citerede blot "pålidelig" kilde. Förenade er ikke et firma, jeg har lyst til at udsætte min bil for, thi de ved ikke, hvorledes man skruer på en BMW. Dét har jeg til fulde oplevet, og heldigvis for mig var det en garantireparation, som BMW skulle betale - i modsat fald var jeg blevet flået økonomisk set... (timeantallet eksploderede for dem) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2013 Er Niklas "Autobahn" flyttet i de nye lokaler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2013 Iflg hans hjemmeside, så ja... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2013 Iflg hans hjemmeside' date=' så ja...[/quote'] Og det er han så, hvilket har medført en 4-dobling af omsætningen. Var der igår for at få udført service - pris 3.300 SEK. Dét synes jeg, er okay :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2013 Ja - det er fint hans nye sted. Og de som tidligere følte sig lidt skræmt ved at sende deres fine bil ned til hans noget 'snuskede' sted har ikke længere så meget at komme efter der. Min fornemmelse er nu også at han har justeret priserne en smule for at matche det nye look - det er self ærgerligt at skulle betale lidt mere. Men på den anden side er det godt biksen vokser og servicen dernede er stadig rigtig god. Slet ikke som BMW her i Malmö hvor jeg godt nok meget nødig ville aflevere min bil til så meget som et olieskift :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites