bonne 16 Anmeld indhold Skrevet April 9, 2013 Inden jeg kan få min bil synet (inden udgangen af april), skal jeg have fikset den fejlmelding jeg får, om at bremsevædskeniveauet skal tjekkes. Vædskeniveauet er korrekt, så det må være føleren, der er noget galt med. Desværre er denne føler integreret i beholderen til bremsecylinderen. Jeg er ikke sikker på, at jeg kan skifte den selv, så hvis jeg køber beholderen, er der da nogle heribland, der kan eller kender nogle, som for en billig penge kan hjælpe med at skifte den? Behøver man udlufte bremserne ved skift af denne beholder? Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2013 prøv med en tester først! Måske skal fejlen slettes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2013 prøv med en tester først! Måske skal fejlen slettes Der har været tester på, men tak for hintet. Beholderen er skiftet, og fejlen er væk (og bilen gået igennem besiktning uden anmærkninger) Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites