Rikke Jean 10 Anmeld indhold Skrevet April 5, 2013 Hejsa vordne mødre:) Jeg tænkte på om der er nogen andre som kunne tænke sig at danne en mødre gruppe. Jeg har termin i slutningen af juni måned 2013, og vil høre om der er andre som også har termin i nærliggende måneder som kunne være interesseret. Mange hilsner Rikke Jean Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotsOfFreckles 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2013 Hvis det var noget? Gravide, nogle der har/lige født.... Vi vokser stødt ;) http://www.facebook.com/groups/305196156268435/?bookmark_t=group Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Jean 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2013 Ok mange tak for linket. Jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtigt ifh. til at anmode om at blive en del af gruppen, men endnu en gang tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotsOfFreckles 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2013 Kan se du er blevet medlem :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
worthy42 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2013 Min kone skal føde lige om snart. Jeg vil som dansker gerne have lidt dansk stemning om mit kommende barn. Men hun er ikke dansk. Optager i "ikke-danskere" i gruppen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Jean 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2013 Ja.... det er bare at gå ind på linket og anmode om at blive medlem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites