Jump to content
Admin

Ny host

Recommended Posts

Så er vi flyttet fra Smurftown til Meebox og vi må håbe at det virker godt' date=' for den kommer ALDRIG ALDRIG tilbage tilbage til Smurftown. :mad:[/quote'] Hvad er det Smurftown har 'gjort' eller gør? Jeg spørger bare af nysgerrighed - for jeg bruger dem til privat mail og lidt webhotel og de er egentlig ok syntes jeg. Eneste der irriterer mig er, at de sender regningen 2,5 md for den skal betales og rykker for den flere gange før den skal betales... :-p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad er det Smurftown har 'gjort' eller gør? Jeg spørger bare af nysgerrighed - for jeg bruger dem til privat mail og lidt webhotel og de er egentlig ok syntes jeg. Eneste der irriterer mig er, at de sender regningen 2,5 md for den skal betales og rykker for den flere gange før den skal betales... :-p
Ja, den er jeg også godt træt af. Og de bliver ved med at rykke selv om der er måneder til. Jeg blev kontaktet af Surftown som beklagede sig over at siden brugte for mange ressourcer og de havde derfor lavet nogle ændringer i min robots.txt der bl.a skulle sørge for at bots ikke scannede så ofte. Lige groft nok tænkte jeg men kiggede ikke efter i filen. Det var først da jeg fik besked fra Google om at en vigtig fil var blokkeret at jeg kiggede i filen og fandt ud af at de havde blokkeret showtread.php, som jo effektiv ville fjerne hele sitet fra Google. Der må jeg sige at jeg røg igennem loftet. Det synes jeg er helt ude i hampen. De kunne have startet med at bede mig gøre noget selv i stedet for at tage sådan et drastisk skridt. Det er uhørt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ser ud til at man ikke længere kan skrive http://sunddebat.com men skal have de 3 www med i urlen. Jeg har set på facebook ("danskere i Oxie" gruppen) at folk tror sunddebat er nede. Måske fordi de skriver uden www. Så når der er tid til at fikse det kunne det være super :-)
En DNS record kunne i hvert fald være en start. Har ikke lige testet om sitet vil æde en hostheader uden www, men hvis det vil så er det da et Quick-fix på GratisDNS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites