josecarl 10 Anmeld indhold Skrevet March 25, 2013 jeg har et spørgsmål omkring fradrag. jeg skal snart flytte til Malmö, men regner med at bruge min fars bil til at kører frem og tilbage da han alligevel ikke bruger den, brobizzen kommer til at stå i mit navn eget, vil alligevel godt kunne få mit kørselsfradrag og brofradrag? eller er der nogle regler/krav om dette? håber i kan hjælpe mvh josé Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2013 Det kan du godt. Du får også km fradrag hvis du fx kører sammen med en kollega, ven, etc. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2013 Du får det almindelige befordringsfradrag baseret på afstanden til og fra arbejde uanset om du kører med egen bil, din fars bil, er passager i en tredje bil, kører i oksekærre, hopper på tungen, svømmer over, eller tager offentlig transport. For at få ekstratillægget for brobizz, skal brobizzen stå i dit navn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
josecarl 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2013 hehe :-) okay tak for svarende var bare i tvivl og ville lige være sikker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2013 og husk det behøver ikke være den korteste vej du trækker fra i transport, men den vej du normalvis kører. Så hvis du dagligt kører en lille omvej for at samle en kollega op, kan disse også trækkes fra selvom ruten dermed bliver længere end den korteste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2013 og husk det behøver ikke være den korteste vej du trækker fra i transport' date=' men den vej du normalvis kører. Så hvis du dagligt kører en lille omvej for at samle en kollega op, kan disse også trækkes fra selvom ruten dermed bliver længere end den korteste[/quote'] Det er noget vrøvl! Kørselsfradrag gives normalt for den korteste rute til/fra job, men hvis du kan påvise at en længere vej er hurtigere (og normal), så kan der gives befordringsfradrag for en længere rute. Men ikke fordi du skal hente en kollega, til bageren, aflevere børn eller andre svinkeærinder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2013 Det er noget vrøvl! Kørselsfradrag gives normalt for den korteste rute til/fra job, men hvis du kan påvise at en længere vej er hurtigere (og normal), så kan der gives befordringsfradrag for en længere rute. Men ikke fordi du skal hente en kollega, til bageren, aflevere børn eller andre svinkeærinder... Jo den med bageren er da helt ok ..., he he : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites