Jump to content
bonne

Nogen grund til at betale de 95,- ekstra hos Carspect from for bilprovningen.se

Recommended Posts

Sidste år var jeg hos carspect' date=' det tog lang lang tid, hvor jeg igen i år tog bilprovningen, som tog 5 min ,-)[/quote']Jeg har også kun brugt Bilprovningen's egne - og hver gang når jeg dårligt at drikke min kaffe færdig, før synsmanden står klar med bilen igen. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men.... hvis du gerne vil have gennemtjekket biler i hoved og røv, så er carspect bedre til det, vil jeg mene, vildt grundige, ned til sidste møtrik bemærk dog at hvis du så mangler en skrue eller møtrik et eller andet sted, så dumper bilen og du skal betale 200 kr ekstra, men en god måde at kontrollere om ens værksted nu også laver det de siger de laver og det er lavet ordentligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dengang før der var konkurrence har Jeg været ude for at Bilprovningen i Fosie ikke ville godkende lygteindstillingerne på min Audi A8. De stod for højt mente skrankepaven - selvom lygterne autoindstiller sig selv når bilen starter og de stod til at ramme fabriksniveauet. Igen mulighed for appel eller lign. Siden den oplevelse er jeg blevet glad for at der nu findes et alternativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja - jeg har været ude for, det er så efter konkurrencen blev indført, at synsmanden hos Bilprovningen frisk greb en skruetrækker og justerede forlygterne lidt ned på min BMW 330i (som også havde automatisk indstilling). Sidste gang min 330'er var til syn viste han mig også at bremseslangerne var ved at være møre, ikke noget at bemærke til syn - men til info så jeg kunne skifte dem inden de gik i stykker. Begge dele syntes jeg er fin og god service. Konklusionen må være at konkurrence har gjort noget godt for området :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites