bananas 14 Anmeld indhold Skrevet March 13, 2013 Hvad helvede er nu det for noget Lort: http://www.sydsvenskan.se/malmo/40-zon-i-hela-malmo/ Jeg har forståelse for at man på de mindre veje vil nøjes med 40, men på de 2-sporede veje ind og ud af byen, og de forskellige hovedtrafikårer giver det sgu da ingen mening kun at køre 40. De er jo ved at blive lige så gale, som i København - spader!. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2013 Du kan lægge din vej ud af byen om - og ta' Bellevuevägen istedet. No problem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2013 Du kan lægge din vej ud af byen om - og ta' Bellevuevägen istedet. No problem... Efter 1 maj bliver det da et "problem" da 40 km/t zonen udvides. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2013 Efter 1 maj bliver det da et "problem" da 40 km/t zonen udvides. Ja, du har ret - jeg læste dt anderledes. Sorry. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2013 Vi skal alle bare til at køre gennem Malmø i stedet for rundt på Ringvejene. De har indført den udvidede grænse pga støj. Men når de også sænker hastigheden på Ringvejene så kan det ikke betale sig at køre den vej, så er det mere direkte at køre gennem Malmø Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2013 Der er 60 kmt på de store veje der har forbindelse til Inre Ringvägen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2013 Hvad helvede er nu det for noget Lort: http://www.sydsvenskan.se/malmo/40-zon-i-hela-malmo/ Det er jo ren idioti. Med 40 km/t vil man bare køre i lavere gear - med samme bulder, men med større brændstofforbrug og forurening. Ok... dækstøjen vil nok være noget lavere. Det er utroligt som politikere (åbenbart ikke kun i DK) kan lave totalt hjernedøde beslutninger, og så begrunde dem så idiotisk. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites