Juka 10 Anmeld indhold Skrevet March 3, 2013 Hej med jer...:) Nu skal Audi'en snart til service.... Den har kørt over 120.000km, så det blir nok en af de større.... Kan nogen anbefale god værksted, og hvis den samtidig er lidt billig er det vel bare en plus :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2013 http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=21214 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2013 Michelsens bil i Tommelila. De har også en afd i Ystad som jeg dog ikke har erfaring med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2013 Michelsens bil i Tommelila. De har også en afd i Ystad som jeg dog ikke har erfaring med. Jeg har anvendt Ystad afdelingen et par gange, ikke noget negativt at skrive om dem - endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2013 Jeg har kun haft de bedste erfaringer med Michelsens bil... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites