Martin&Maja 10 Anmeld indhold Skrevet February 27, 2013 Hej! Vi har haft vores bostadsret til salg okt-dec 2012 via Vårning & Villan, men de formåede ikke at sælge den. Vi nåede at få en lejer inden vi stod med dobbel husleje, men han har nu allerede opsagt lejekontrakten så vi vil prøve at sætte til salg igen. Vi har 2 mdr. til at få den solgt, før vi hænger på 2 huslejer, så er der nogen der kan anbefale en DYGTIG og HURTIG ejendomsmægler i Malmø, som operere med "solgt eller gratis" og gerne et salær under 40.000 sek? Pft. for feedback :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2013 Hvilken prisklasse bevæger i jer i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2013 Hej! Vi har haft vores bostadsret til salg okt-dec 2012 via Vårning & Villan, men de formåede ikke at sælge den. Vi nåede at få en lejer inden vi stod med dobbel husleje, men han har nu allerede opsagt lejekontrakten så vi vil prøve at sætte til salg igen. Vi har 2 mdr. til at få den solgt, før vi hænger på 2 huslejer, så er der nogen der kan anbefale en DYGTIG og HURTIG ejendomsmægler i Malmø, som operere med "solgt eller gratis" og gerne et salær under 40.000 sek? Pft. for feedback :) Selvfølgelig er der undtagelser, men kvalitet og pris plejer nu at følges ad... De mæglere jeg hører folk har bedst erfaring med har været enten Bjurfors eller Erik Ohlsson... Men de ligger mig bekendt også et stort arbejde i markedsføring med videre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2013 Selvfølgelig er der undtagelser' date=' men kvalitet og pris plejer nu at følges ad... De mæglere jeg hører folk har bedst erfaring med har været enten Bjurfors eller Erik Ohlsson... Men de ligger mig bekendt også et stort arbejde i markedsføring med videre...[/quote'] Kan også kun anbefale Bjurfors. Men det kommer også lidt an på området. Der er nogle områder hvor en mindre lokal mægler kan være en go ide. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liverpool CHL 5X 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2013 Jeg skal også til at sælge men jeg har taget MOHV men har ingen erfaring med nogen som helst ud over at jeg har skrevet til 4-5 stk og kun Mohv har sværet mig tilbage så det blev dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2013 Jeg skal også til at sælge men jeg har taget MOHV men har ingen erfaring med nogen som helst ud over at jeg har skrevet til 4-5 stk og kun Mohv har sværet mig tilbage så det blev dem. Hvis det er tendensen med manglende svar, så er der da ingen problemer på boligmarkedet i Malmö området. Så må mæglerne have alt for meget at lave.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2013 jeg håber det helt i orden at jeg hi-jacker tråden. vi skal til at sælge vores lejlighed og har derfor haft et møde med både Mohv og Bjurfors, men vi er i tvivl om hvem vi skal vælge. så ville høre om der var nogen som kunne give mig plus og minus, erfaring osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rasmus. 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2013 HOLD JER FRA Mohv.....Speciel Christina Ljung, hun sætter vores hus til salg for 2,8 mill den 1 marts og nu er 29 april mener hun vi skal gå 300.000 kr. ned for at få det solgt....Fordi hun ikke kan trække nogen til visning..må lige sige at hun SELV satte prisen tilbage i feb 2013..... Hun er super sød og venlig men det virker som om hun bare skulle have vores hus til salg koste hvad det ville........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2013 Man kan använda www.booli.se och titta under Slutpriser för att se vad priset blivit i ett område och vilken mäklare som sålt objektet Vill du sälja snabbt är det dock troligen viktigare att ha så lågt pris som möjligt. Är priset för högt så spelar det nog ingen roll vilken mäklare ni har. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2013 På DR1 kører der i øjeblikket en serie om tirsdagen, der handler om, hvorledes man sælger et svært sælgelig hus. Serien hedder "I hus til halsen" og "køres" af en mægler og designer, som retter op på de skæve forhold, der vanskeliggør et salg. Jeg synes, at 2 forhold generelt gør sig gældende i udsendelserne: - huset er prissat forkert / for højt. - ejendomsmægleren gør for lidt for sælgeren for at vejlede omkring salgsmæssige tricks (generel oprydning, maling af huset, ændre indretningen, udføre små forbedringer osv.) Derfor er det netop vigtigt at finde den rette mægler, som har et vedvarende engagement fra start til slut ! Og ikke mindst som ved noget om det aktuelle boligområde og den aktuelle bolig (standard ift kunde). Jan Fogh sælger jo ikke boliger i Ishøj, når han har levet et helt hussælgerliv i Hellerup - han kan sandsynligvis ikke sælge et hus i Ishøj overhovedet !) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Okroner 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2013 Hej Martin&Maja Kvalms kommentarer er rigtigt gode. Vi har lige solgt vores hus i Sverige. I vores område er Peter Landgren - den som sælger flest huse. Dem spurgte vi. De var meget troværdige og dem havde vi tillid til. For en sikkerheds skyld spurgte vi en anden mægler Bjurfors. Og da de i løbet af 4 uger solgte vores nabos hus og var billigere i salær fik de opgaven. Vores mægler solgte huset på 42 dage hen over jul! Budskabet er her - vælg den mægler, som I har tillid til og som har vist, at de kan sælge lignende ejendomme i jeres område. Lyt til deres råd om pris (og vær også lidt kritisk fx ved at se hvad andre har solgt boliger til på booli.se som sunemannen skriver). Vi fik en højere pris end mægleren anbefalede os at sælge til. Vi har nu set adskillige ejendomme med køberøjne og kan se, at i Danmark er det et problem med dårlig oprydning, ufærdige projekter og alt for mange møbler i huset. Det råd vi fik af vores svenske mægler var: Sørg for at der er pænt og rent til hver visning! Fjern nogle af møblerne (begynd evt. udsmidning/salg så I ikke skal flytte på noget som I alligevel ikke skal bruge) Gør huset/lejligheden hyggelig med ting som får køberne til at få lyst til jeres bolig - blomster/duft af hjemmebag Det er ikke hyggeligt at komme til et hus eller lejlighed med en masse arbejde som skal gøres færdigt Held og lykke med jeres salg! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites