Jump to content
Kim2770

El.. igen igen igen...

Recommended Posts

Hej! Har ledt forummet igennem for tråde omhandlende elpriser og der er ganske mange.. Men de er ret gamle så jeg tænkte at lave en ny! :th2: Jeg er ved at blive sindsyg at vores elpriser.. ikke så meget prisen på strømmen.. den er "ret fast".. nææh.. 3000 sek/år i abonnemang !!! WHAT!! Ka det være rigtigt?! Eon gider ikke svare på mails og kan ikke få fat i deres kundeservice over telefonen... bruger ca. 10-11.000 kWh/året...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er nok nærmere 4000kr om året du betaler i abonnement + årsafgift : https://www.eon.se/upload/eon-se-2-0/dokument/privatkund/produkter_priser/el/priser-avtal/2012/Prislista_villa_fritidshus_Syd_120611.pdf Hvis du har en 16A hovedsikring. Vi har 20A (varmepumpe og værksted) og har ca 5000kr om året i abonnement inden vi har brugt en enste kWh. Der er ikke noget at gøre desværre, der er monopol på installation og el-overføring, det er kun selve strømmen der kan handles med. /Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se det er stor forskel på hvor man bor i DK og hvad transport af EL koster, det går far 30 øre pr kwh til knap 60 øre. Som jeg kan finde lander man på priser i DK fra 160 øre pr kwh til 200+ øre pr kwh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites