Carsten H 10 Anmeld indhold Skrevet February 25, 2013 Hej alle Jeg har prøvet at sætte et lille billede på min profil, men når jeg trykker på GEM så skriver den upload failed. Billedet er på 2,51 kb og 64x48 pixel, så det holder sig inden for rammerne Hvad gør jeg mon galt? Hvis jeg overhovedet gør noget galt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2013 Hvilket format er billedet i? (bmp, jpg, gif, png osv.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2013 Jpg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2013 Så burde det virke. Medmindre du har gemt i en eller anden obskur under-indstilling. Prøv at hive fat i Steen Elm/Admin - han kan sikkert se hvad der går galt via en log. Tapatalk @ iPhone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2013 takker det vil jeg prøve....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites