Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2013 Det er ikke noget problem, men bare underligt at han ikke svarer i sin egen tråd. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2013 Jeg har den opfattelse, at svenskene generelt, er meget agressive i rundkørsler. Ellers så er det samme som i DK! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danishdude 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2013 Nej, hvorfor skulle jeg dog gøre det? Der har bare ikke været nogen indlæg, som krævede et svar fra mig, og i sidste ende har vi jo hver især vores egen opfattelse af hvordan svenskere og danskere kører. Men rart at læse at den svenske lovgivning ikke fritager dem fra at bruge blinkeren - jeg var næsten kommet i tvivl :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rbar 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2013 Har godt bemærket det samme! Det er helt vildt hvor ringe de kører. haha :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites