CAC 10 Anmeld indhold Skrevet February 10, 2013 Jeg skal være i lufthavnen klokken 10 på fredag, og hvis nogen alligevel kører forbi på det tidspunkt vil jeg meget gerne med. Jeg bor på Statistgatan i Lindeborg, ikke langt fra den nye Ikea. På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2013 Klokken 10 senest, klokken 10 sharp eller klokken 10 +/- ? ;) Jeg kører normalt over mellem 8.30 og 9, så det kunne være en mulighed... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2013 Jeg skal flyve 12.30, så skal jo bare være der 2 timer før med lidt buffer tid. Hvis du kører fra Malmø ved 9 tiden vil det også være helt fint for mig. "Beggars can't be choosers" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2013 Jeg skal flyve 12.30, så skal jo bare være der 2 timer før med lidt buffer tid. Hvis du kører fra Malmø ved 9 tiden vil det også være helt fint for mig. "Beggars can't be choosers" :) Jeg ved mere når vi kommer hen omkring onsdag, om jeg kan holde tidspunktet eller ej... Så hvis ingen andre byder ind inden da så lad os lige tage den op igen der :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2013 OK, mange tak for det. Hvis andre har lyst til at byde ind så hold Jer ikke tilbage :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2013 ****bump**** Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2013 Hvis du kan være ved Bauhaus kl 0700 kan jeg da godt køre dig til T3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2013 Tak for tilbuddet men ellers tak. Det er lige for tidligt, og jeg har heller ikke den store lyst til at slæbe 40 kilo bagage til Bauhaus :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites