credde 0 Anmeld indhold Skrevet February 4, 2013 Så er der måske håb forude eller? http://www.sydsvenskan.se/malmo/reepalu-avgar-1-juli/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2013 Og hvem overtager så tronen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2013 Det var da gode nyheder... Mage til tåbe skal man lede længe efter... Så må vi bare håbe efterfølgeren ikke er endnu værre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2013 Nu vil jeg nødigt ligefrem rose manden. Men hans arkitektbaggrund er formentlig årsagen til at Malmø har fået så mange spændende byggerier gennem hans tid. Her har han heldigvis ikke været inspireret af den tone tone som jeg vil kalde "rød jantelov". Sammenligner man med Københavns kommune kan man se hvor galt byplanlægning kan gå. Malmøs har jo fungeret langt bedre. I Malmø har det kunnet lade sig gøre at bygge fx Turning Torso, Västra Hamnen og Universitetsholmen. Hvad har Københavns kommune opnået ud over at klaske nogen bygninger op ude i "Ødestaden", hvor indtil flere er halv eller heltomme og der er nul liv udenfor bygningerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2013 I Malmø har det kunnet lade sig gøre at bygge fx Turning Torso' date=' Västra Hamnen og Universitetsholmen. Hvad har Københavns kommune opnået ud over at klaske nogen bygninger op ude i "Ødestaden", hvor indtil flere er halv eller heltomme og der er nul liv udenfor bygningerne.[/quote'] Og med parkeringsafgifter i Ødestaden som er højere end i city [Off topic] Apropos Reepalu, så synes jeg ikke, jeg har set Nils herinde i det seneste år eller mere? [\Off topic] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2013 [Off topic] Apropos Reepalu, så synes jeg ikke, jeg har set Nils herinde i det seneste år eller mere? [\Off topic] Det er vist ved at være en del år siden Nils har skrevet herinde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2013 Og med parkeringsafgifter i Ødestaden som er højere end i city Som om et par måneder (1. april vist nok) får et nøk opad.... - beborlicensen koster i dag 600/md og den stiger med en lille 100 mand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites