Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2013 Og nu har de sku tilføjet 2 spil mere... ,-) Jeg kan fra ca. 15-02 d. 14/9, skal lige kontrollere de andre datoer ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2013 Du er flyttet til Bara' date=' eller hur? Så er vi jo næsten naboer nu. :)[/quote'] Præcis :) Hvis du stadig er frisk skal jeg da ikke klage over det ;) Jeg kan alle de foreslåede dage så vidt jeg lige husker... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2013 Jeg har samme "problem" de andre weekender - kan fra ca. 15-02 da min kone har weekend vagter og jeg har så mine unger (som ikke rigtigt er gamle nok til LAN endnu) Men jeg kan nok godt overleve på 4 timers søvn så ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2013 Jeg har samme "problem" de andre weekender - kan fra ca. 15-02 da min kone har weekend vagter og jeg har så mine unger (som ikke rigtigt er gamle nok til LAN endnu) Men jeg kan nok godt overleve på 4 timers søvn så ,-) Jeg lever da på mindre siden min datter blev født for en måned siden ;) Red Bull er din ven :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2013 Jeg har samme "problem" de andre weekender - kan fra ca. 15-02 da min kone har weekend vagter og jeg har så mine unger (som ikke rigtigt er gamle nok til LAN endnu) Men jeg kan nok godt overleve på 4 timers søvn så ,-) Så holder vi da bare fast i 14/9. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2013 Ja ok - lad os tage den 14/9 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2013 Ja ok - lad os tage den 14/9 Skal jeg klare tilmeldingstråden som sædvanlig? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2013 Skal jeg klare tilmeldingstråden som sædvanlig? Jeg prøver :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites