Ipkiss 10 Anmeld indhold Skrevet January 26, 2013 Jeg har brug for at få rigtig godt styr på mine privatlivsindstillinger, og finde ud af hvad der egentlig kan lade sig gøre. Jep, der forefindes en belønning i form af mønter, chokolade, eller chokolademønter. Du vælger selv Det ville heller ikke være dårligt hvis jeg kunne få lidt hjælp til at forstå facebook generelt, så jeg kan bruge det *mumler noget om alt for mange funktioner, dippedutter, knapper osv* Hilsen Twitter-brugeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ipkiss 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2013 Øv, virkelig ingen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2013 Øv' date=' virkelig ingen?[/quote'] Du ka jo google dig til svar på det meste, så hvad er problemet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mulvany 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2013 CERT har udgivet en guide til privatliv på Facebook Her er der en meget menneskelig guide til privatliv på Facebook. Det er en god start at læse den. Så ved man bagefter lidt om, hvor meget andre mennesker kan se og hvor meget, man vil beskytte. God læselyst. Peter Mulvany Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ipkiss 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2013 Her er der en meget menneskelig guide til privatliv på Facebook. Det er en god start at læse den. Så ved man bagefter lidt om, hvor meget andre mennesker kan se og hvor meget, man vil beskytte. God læselyst. Peter Mulvany Tak for det, men jeg søger nu stadig en som kan hjælpe. Der vil utvivlsomt være ting jeg gerne vil have en mundtlig forklaring på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2013 Tak for det' date=' men jeg søger nu stadig en som kan hjælpe. Der vil utvivlsomt være ting jeg gerne vil have en mundtlig forklaring på.[/quote']Du kunne evt. melde dig til http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=23347 - så er der højst sandsynligt nogle der vil gennemgå Facebook-junglen med dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ipkiss 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2013 Det ser da hyggeligt ud :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites