frujensen 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2013 Zabel, må man spørge hvilken danske bank filial du har? Mvh frujensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2013 Jeg fik også min svenske konto indregnet (men ikke min pension, da det var en firmaordning?). Jeg har Tårnby (tidligere) Kastrup afdeling. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
frujensen 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2013 Ok, så er der åbenbart ikke enighed om det. Må vist i kødet på min bankrådgiver :-) andre må da gerne melde ind om hvorledes danske bank håndterer det forhold. Mvh frujensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2013 Jeg ringede selv ind og sagde de manglede både min svenske konto og min pension i den placering de tilbød mig. De manglede så først en generel tilladelse fra mig til at trække data på tværs af koncernen, og så var det med det svenske noget, som rådgiveren fik en tilladelse til fra sin afdelingsleder. Hun sagde at det var på vej, men ikke integreret endnu, så det skulle gøres manuelt. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
frujensen 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2013 Nu har jeg også fået de svenske konti indregnet i Danske Bank bankpakken. Det er korrekt at det indtil videre skal gøres manuelt. Utroligt at man selv skal gøre dem opmærksom på det. Mvh frujensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sandish! 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2014 Ok, jeg troede jeg kunne stå ud med de par gebyrer som Swedbank DK fandt på men det var kun ridser i overfladen, pludselig koster det nærmest penge at logge ind i netbanken og nu er mit Swipp abbonement forsvundet og alting forklares med at jeg kan jo bare sætte min løn ind så forsvinder de onde gebyrer. Anywho, jeg er ude og fiske efter et alternativ til Swedbank og "desværre" har jeg giftet mig med den lille Sparbanken Syd så muligheden for at lave noget cross-boarder halløj er ikke noget jeg kan se ske. Jeg har brug for en konto som jeg kan betale min A-Kasse fra og så ville det være et fint touch hvis jeg kunne bruge Swipp og sådan men det er absolut ikke krav, jeg behøver intet dankort, ingen kassekredit, ikke noget som helst andet end end adgang igennem netbank. Jeg prøvede at oprette mig som kunde hos Finansnetbank på deres hjemmeside og blev afvist da jeg bruge 5 cifre i mit postnummer, så bad jeg dem ringe mig op og manden jeg talte med sagde det var no-go at jeg blev kunde når jeg boede i sverige, han henviste til Jyske Bank og dem needless to say så gider jeg ikke dem. Jeg har egentligt hele tiden troet at man skulle have en konto i danmark for at for eksempel have en nemkonto men efter at have konstateret at en nemkonto godt kan være i sverige så overvejer jeg lidt om jeg bare skal sige fuck it og så lukke al bankforbindelse i DK men jeg vil alligevel gerne høre om nogen har fundet et godt alternativ inden jeg laver en "Stalingrad" på den danske banksektor - anyone? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2014 Har du et link til det med at have nemkonto herovre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2014 Har du et link til det med at have nemkonto herovre? Var lift for hurtig, Google er min ven Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2014 FYI: Man kan nu tage sine svenske engagementer i danske bank med i beregningen af kundeprogram. Jeg blev ringet op af min rådgiver i DK som fortalte mig at nu var de klar til at godkende de svenske aktiviteter i danske bank som en del at kundeprogrammet. Så nu betaler jeg gratis for danske bank i DK. Takker - så blev vi således lige tilknyttet Eksklusiv + Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites