sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet January 8, 2013 Hep, Har den kære admin og/eller moderator rodet med forummet indenfor de sidste par dage? Jeg oplever at tråde som jeg tidligere har læst nu kommer op som ulæste... Det skete første gang igår på mine hjemme-maskine, hvor jeg så gik ind i alle trådene og "læste" dem og de derved ikke dukkede op længere som nye... Idag på min arbejdspc sker der så præcist det samme at de samme tråde igen står som ulæste... //Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2013 Cookia problems :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2013 Hep, Har den kære admin og/eller moderator rodet med forummet indenfor de sidste par dage? Jeg oplever at tråde som jeg tidligere har læst nu kommer op som ulæste... Det skete første gang igår på mine hjemme-maskine, hvor jeg så gik ind i alle trådene og "læste" dem og de derved ikke dukkede op længere som nye... Idag på min arbejdspc sker der så præcist det samme at de samme tråde igen står som ulæste... //Anders Oplever det samme her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2013 Havde samme problem i forgårs. Steen har kontaktet Surftown. Der er ikke foretaget ændringer i vBulletin. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2013 De har lige lavet nogle ændringer,så lad os se om det hjælper. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites