Toft 0 Anmeld indhold Skrevet November 29, 2012 Er der andre her som benytter Nordnet, og som ikke modtager en sms-kode på sin danske mobiltelefon, når man skal signere? Har haft Nordnet nu i 4+ år, altid samme danske mobilnumnmer tilknyttet min konto, og har aldrig haft problemer - altså før for en måned siden. Min mobil, som virker 100%, modtager ikke den sms-kode de sender ud når jeg skal overføre penge fra Nordnet til min svenske bank. For en måned siden brugte de en hel dag på at finde ud af problemet, og til sidst fik jeg forklaringen "at det havde aldrig været udsat for før". Løsningen blev at jeg aller nådigst på tro og love og rend mig i røven kunne anvende konens svenske mobilnummer, hvilket virkede. Nu idag er det samme historie når jeg skal overføre penge, modtager ingen sms-kode på min danske mobil :thumbdown Pt undersøger Nordnet (igen) hvad der er galt, og ringer tilbage på et tidspunkt.. Andre der har oplevet dette? Skal måske lige nævne at jeg altid har haft 3, og er en af de åbenbart få der synes det virker 100% - meget tilfreds 3 kunde i øvrigt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2012 Jeg ved ikke om mit danske mobilnummer virker pt. da Nordnet's banktjeneste ikke har virket for mig siden engang i sommer - men jeg har for et lille år siden haft et lignede problem, og den gang blev jeg bedt om at "starte forfra" - deaktivere banktjenesten, og så igen aktivere den hvorved ens mobilnummer bliver lagt ind i deres service på ny, og du vil få en ny aktiveringsnøgle med posten. Mit problem i dag er at når jeg vil lave en overføring via banktjenesten og har indtastet dato og beløb og så klikker på "Lägg till i uppdragslistan" kommer nedenstående popup: [ATTACH]4525[/ATTACH] Jeg har kontaktet kundeservice op til flere gange, og får kun det samme svar retur hver gang "vi har ikke fået noget svar fra vores udviklere endnu" :( Så indtil videre kan jeg kun flytte penge via min "föranmälda konto" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2012 Hej Toft, jeg har haft et lignende problem. Siden sidst i September fik jeg problemer med at modtage password SMS'er sendt fra Danmark til Sverige via 3. Lige nu arbejder 3's tekniske frontline med at løse problemet og vender tilbage til mig snart. http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=23247 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites