big daddy 10 Anmeld indhold Skrevet November 25, 2012 jeg tänker lidt i stil med daells bolighus og biva osv..:) altså billge möblehuse.:) og er der nogle steder men kan köbe over 6 eller 12 månder afdrag uden at skulle vise papir på lön osv.. på forhånd tak.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2012 Hvis du er på begrænset budget - kunne det være værd at overveje Blocket og se efter noget brugt. Med lidt held kan du spare rigtig mange penge dér. Jeg tror ikke du finder nogen virksomheder i Sverige som vil låne dig penge uden at du dokumenterer indtægt mv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2012 Ikea? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
big daddy 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2012 ja takker ikea.. nej vi skal ikke låne penge men bare höre om men kunne få 6 månder afdrag unden renter lige som mange steder i danmark.. men leder efter cinema sofaer til spille/biograf rum vi er ved at lave og da det mest er börn der skal bruge syntes jeg ikke jeg har lyst til bruge en formue.. i stil med dem her http://www.daells-bolighus.dk/vis_vare.php?id=77718&menu=menu_1 tror jeg köre til glostrup og köbe et par stykker af dem i näste uge.. det er sku ikke så nemt at finde sådan noget her over når man ikke er så kendt i sverige og ders butiker og deres internet sider.. tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2012 Mener at have set noget lignede hos www.nilssonsisvedala.se men du får det ikke til den pris i sverige, så hvis du kan få det med hjem fra Dk uden den store mer pris, ville jeg helt klart købe i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2012 http://www.biograf-stole.dk/group.asp?group=2&gclid=CJb334Th6rMCFUh2cAodvDsAtA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2012 Mon ikke XXX-Lutz har noget der kan bruges...og kan noget med finansiering? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites