Mohlin 11 Anmeld indhold Skrevet November 24, 2012 Min man har köpt ett litet mini-surrond anlägg (med inkluderad Blue-ray och CD avspelning) till stuen. Men vad är bäst placering av sub-woofern? Jag vill gärna ha den i TV-bänken så att man slipper ha den stående på golvet, men då måste man lägga den på sidan, annars får den inte plats. Vad ska man tänka på? OBS!! Vi ser alltså lite filmer och nyheter och dokumentärer på TV. Inte nåt med specialljudskrav eller liknande. Tror bara min man tyckte att det var en kul leksak... Boys and toys. Och kvinnor som vill "ha fint". Ni vet hur det är. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2012 Så lige denne: www.eksperten.dk/spm/525101 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2012 Den kan placeres de fleste steder i stuen, den jeg har står bag ved sofaen og det fungerer ganske fint. Du skal tænke på at den ikke må være lukket inde i et skab eller andet som blokerer lydbølgerne. Til gengæld behøver den ikke stå lige ved siden af TV'et. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2012 Du kan midlertidigt stille den der hvor i sidder og ser film/lytter musik. Så går i lidt rundt i lokalet mens den spiller. Der hvor du synes det lyder bedst stiller du den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites