Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet November 22, 2012 Hej derude Nogen der har erfaring med telias fibernet / Tv pakker til mindste pris 348 ? Overvejer en dansk parabol og en god internet forbindelse. Hvad har i andre ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2012 Her kan jeg ikke få fibernet - så jeg har deres 60 mbit VDSL2 som fungerer rigtig godt og leverer den lovede båndbredde. Så jeg vil tro at fibernet forbindelserne også er gode og der er tilstrækkelig med kapacitet i deres backbone net til at du kan bruge den høje hastighed til noget fornuftigt. Ingen erfaring med deres TV pakker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2012 Telia 30/10 VDSL2 (Telia Smart) Parabol til 1W/5E. Det er så også lidt ude på bøheren. Telia's VDSL2 leverer varen, mildest talt. Utroligt hvad der kan klemmes igennem gamle kobberkabler med lidt kreativ matematik :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2012 Hej derude Nogen der har erfaring med telias fibernet / Tv pakker til mindste pris 348 ? Overvejer en dansk parabol og en god internet forbindelse. Hvad har i andre ? Har deres fiber og et par ekstra kanaler. Fungerer perfekt. Har også box til optagelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janjensen2 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2012 Hej Har fiber 100/100 til 399 Pr måned muligvis 250mbit/250mbit næste år til samme pris. og 247 kr for stor pakke med 47 kanaler. Det skulle falde til 139 kr for stor pakke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2012 Sådan ser den seneste måned på min 60/10 ud set med Sam's øjne - målt mod en server i Tyskland. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2012 Cool : ) tak for jeres info, det er bestilt :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites