LotsOfFreckles 10 Anmeld indhold Skrevet November 21, 2012 Jeg har en Skoda Fabia greenline 1,4 Ambienente 2010 til salg og den har stået til salg i over 6 mdr. nu. Hvad kan jeg ellers gøre for at få den solgt udover gå ned i pris selvf.? Hvilke sider udover Blocket er aktuelle at poste salgsannoncen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2012 Har du et link til annoncen? Hvis du ingen henvendelser får - så er prisen nok desværre for høj ift hvad markedet vil betale. Ellers er alfa og omega tålmodighed, selv om med 6+ måneder for en Fabia - så tror jeg prisen er for høj. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2012 Får du ingen henvendelser der vil købe, så er der 2 muligheder... Enten er annoncen for dårlig, eller også er prisen for høj... Smid link til annoncen, så kan vi kigge lidt på den :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2013 Jeg sælger ofte mine svenske biler i Danmark - det går fint :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotsOfFreckles 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2013 Den er nu ENDELIG blevet solgt... I`m happy :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites