civic1987 10 Anmeld indhold Skrevet November 21, 2012 Hej sunddebat, Jeg står i den "heldige" situation at skal købe mig en ny bil. Kærligheden er faldet på en BMW 330D Sedan fra 06 og op med iDrive, læderkabine osv. Men så er det jo det, at man hører en masse skræk historier om mobile.de og den slags, hvor bilen har været spolet, beskadiget eller på anden måde ikke troværdig ifht. annoncerne. Jeg vil være rigtig ked af at tage den lange vej til Tyskland for så at vende tomhændet hjem. Jeg har hørt at der er forhandlere i Danmark, som hjælper en med at importere "drømmebilen" fra udlandet imod en kontant ydelse, der er jo også det med at de har et etableret netværk og kan forhandle lidt mere på prisen af bilen. Mine spørgsmål i dette henseende går på: Er der nogen herinde der ved, om der eksistere en tysk side, hvor man kan tjekke bilens detaljer udfra nummerpladen, som vi kan her i Sverige? Er der nogen der har personlige erfaringer med selv, at hente biler hjem fra tyskland eller andre lande? Er der nogen der kan anbefale forhandlere eller andre firmaer i Danmark eller Sverige, som hjælper en med import? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2012 John fra www.autohenter.dk klarer det for dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2013 Hej sunddebat, Jeg står i den "heldige" situation at skal købe mig en ny bil. Kærligheden er faldet på en BMW 330D Sedan fra 06 og op med iDrive, læderkabine osv. Men så er det jo det, at man hører en masse skræk historier om mobile.de og den slags, hvor bilen har været spolet, beskadiget eller på anden måde ikke troværdig ifht. annoncerne. Jeg vil være rigtig ked af at tage den lange vej til Tyskland for så at vende tomhændet hjem. Jeg har hørt at der er forhandlere i Danmark, som hjælper en med at importere "drømmebilen" fra udlandet imod en kontant ydelse, der er jo også det med at de har et etableret netværk og kan forhandle lidt mere på prisen af bilen. Mine spørgsmål i dette henseende går på: Er der nogen herinde der ved, om der eksistere en tysk side, hvor man kan tjekke bilens detaljer udfra nummerpladen, som vi kan her i Sverige? Er der nogen der har personlige erfaringer med selv, at hente biler hjem fra tyskland eller andre lande? Er der nogen der kan anbefale forhandlere eller andre firmaer i Danmark eller Sverige, som hjælper en med import? Gør det dog selv, check servicebogen se efter at den ser ægte ud. En Dekra test er altid god at få med når man køber..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites