Intrepidus 10 Anmeld indhold Skrevet November 19, 2012 Hej, er der nogen af jer der ved om der findes et max beløb som uden videre kan overføres til ens Nordnet depot? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ice 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2012 Tror det ikke, jeg har ikke ramt grænsen og har da været oppe i et par millioner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2012 Jeg tror ikke at der er nogen grænse for hvor meget som kan komme ind på en gang. Hvor meget, der kan komme ud på en gang via en elektronisk godkendelse er der derimod en grænse for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Intrepidus 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2012 Jeg tror ikke at der er nogen grænse for hvor meget som kan komme ind på en gang. Hvor meget, der kan komme ud på en gang via en elektronisk godkendelse er der derimod en grænse for. Tak for svaret begge to. Tror I har ret og ja jeg prøvede i dag og problemet opstod ift. hvor meget Nordea i dette tilfælde accepterer af gangen eller om dagen eller hvordan det er skruet sammen. Jeg har skrevet til Nordea's kundeservice for at høre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites