ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2012 Sammen med p-bøder og hvad der er værre... Hvad mener du med pbøder, når bilen ikke er på de rigtige nrplader? Tror ikke pvagterne slår stelnr op på bilen! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2012 Hvad mener du med pbøder' date=' når bilen ikke er på de rigtige nrplader? Tror ikke pvagterne slår stelnr op på bilen![/quote'] Næ, men skulle de finde på at lave et tjek (hvilket de kan finde på i samarbejde med forsikringsselskaberne) finder de jo ud af hvem bilen tilhører... Men p-bøden ville nu også være min mindste frygt, jeg tænker mere på hvis tossen pløjer en eller anden stakkel ned som så anlægger sag om erstatning... Ved invadilitet kan de være i millionklassen som bilens ejer skal betale... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2012 Næ' date=' men skulle de finde på at lave et tjek (hvilket de kan finde på i samarbejde med forsikringsselskaberne) finder de jo ud af hvem bilen tilhører... Men p-bøden ville nu også være min mindste frygt, jeg tænker mere på hvis tossen pløjer en eller anden stakkel ned som så anlægger sag om erstatning... Ved invadilitet kan de være i millionklassen som bilens ejer skal betale...[/quote'] Så er det godt jeg kan fremvise slutseddel osv osv. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2012 Så er det godt jeg kan fremvise slutseddel osv osv.Bilen er stadig registreret i dit navn. Din "ven" kan ikke jo ikke forsikre noget han ikke ejer - og det lyder også som om han er klaphamrende ligeglad, desværre. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2012 Så er det godt jeg kan fremvise slutseddel osv osv. Ændrer ikke noget hvis tossen pløjer nogen ned... Det er ejer der er ansvarlig for den slags ting... Tänk på att den gamla ägaren har ansvar för fordonet tills vi har registrerat byte av ägare. Om ni skickar in felaktiga uppgifter till oss kan vi inte registrera byte av ägare. Då är det den första ägaren som fortfarande har ansvar för fordonet. Du har ett stort ansvar när ni byter ägare på fordonet. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2012 Det er problemet' date=' Men ved ikke hvor bilen holder. Har fået at vide, at han kører rundt i bilen, på andre nr plader. [/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2012 Jeg har bilen tilbage. Tak for hjælpen alle sammen, Admin må gerne slette tråden! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2012 Der er vel ingen grund til at bede om at få tråden slettet (hvilket formentligt også er imod forum policy). Andre kan lære af den. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2012 Synes bestemt der er substans i den for andre, skulle de være på nippet til at kaste sig ud i noget lignende. Det er sjældent vi sletter tråde herinde. @ Tapatalk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Patrykdk 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2012 Nu er sagen klaret, men rent principielt: hvad sker der, hvis man nu sælger sin bil som "reservedelsbil" i udlandet? Jeg kan ikke forestille mig, at den først skal indregistreres i udlandet. At vedkommende, som køber bilen alligevel bruger den til at køre i, kan vel ikke være ens problem? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2012 Synes bestemt der er substans i den for andre, skulle de være på nippet til at kaste sig ud i noget lignende. Det er sjældent vi sletter tråde herinde. Til gengæld har ronny85 åbenbart valgt at redigere alle sine indlæg til et 1-tal, men så er det jo heldigt nok, at de fleste af hans indlæg er citeret af andre. :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2012 Det er så ikke mig som har gjort det, men ham gutten, som hele sagen drejede sig om! Jeg glemte at logge af! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2012 Til gengæld har ronny85 åbenbart valgt at redigere alle sine indlæg til et 1-tal' date=' men så er det jo heldigt nok, at de fleste af hans indlæg er citeret af andre. :D[/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites