Jump to content
zabel

Danske bank og TIN NR

Recommended Posts

Jeg har i dag modtaget et brev der i korte vendinger fortæller mig at mine danske konti bliver spærret den 31 okt i danske bank, med mindre jeg indsender dokumentation om mit TIN NR (tax identification nr). Hvad fanden er det for en behandling! Jeg har boet i sverige i 4,5 år og aldrig hørt om dette før? Er andre blever udsat for dette? Hvad hvis jeg havde været på ferie? Det er da totalt dårlig stil! Ved ikke om det er skat eller danske bank der er nogle klovne her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har i dag modtaget et brev der i korte vendinger fortæller mig at mine danske konti bliver spærret den 31 okt i danske bank' date=' med mindre jeg indsender dokumentation om mit TIN NR (tax identification nr). Hvad fanden er det for en behandling! Jeg har boet i sverige i 4,5 år og aldrig hørt om dette før? Er andre blever udsat for dette? Hvad hvis jeg havde været på ferie? Det er da totalt dårlig stil! Ved ikke om det er skat eller danske bank der er nogle klovne her...[/quote'] Jeg har fået den 2 gange på de 5 1/2 år, vi har boet her. Sjovt nok har manden ikke fået noget fra dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har i dag modtaget et brev der i korte vendinger fortæller mig at mine danske konti bliver spærret den 31 okt i danske bank' date=' med mindre jeg indsender dokumentation om mit TIN NR (tax identification nr). Hvad fanden er det for en behandling! Jeg har boet i sverige i 4,5 år og aldrig hørt om dette før? Er andre blever udsat for dette? Hvad hvis jeg havde været på ferie? Det er da totalt dårlig stil! Ved ikke om det er skat eller danske bank der er nogle klovne her...[/quote'] Jeg har også modtaget dette brev fra Danske Bank, det er første gang jeg modtager den, har boet i sverige i snart 6 år. Og haft Danske Bank i hele perioden på begge sider af øresund. Er der nogen som ved hvad de skal bruge TIN nr. Til og hvad der får dem til at sende brevet pludseligt fra den ene dag til den anden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har i ikke hørt at Danske Bank vil af med alle ikke profitgivende kunder (læs. dem der kun har lønkonto). Det kan de jo ikke tjæne mange penge på, så de satser kun på de store. Det er nok derfor i får de breve!:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites