zabel 10 Anmeld indhold Skrevet October 15, 2012 Jeg har i dag modtaget et brev der i korte vendinger fortæller mig at mine danske konti bliver spærret den 31 okt i danske bank, med mindre jeg indsender dokumentation om mit TIN NR (tax identification nr). Hvad fanden er det for en behandling! Jeg har boet i sverige i 4,5 år og aldrig hørt om dette før? Er andre blever udsat for dette? Hvad hvis jeg havde været på ferie? Det er da totalt dårlig stil! Ved ikke om det er skat eller danske bank der er nogle klovne her... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2012 Jeg har i dag modtaget et brev der i korte vendinger fortæller mig at mine danske konti bliver spærret den 31 okt i danske bank' date=' med mindre jeg indsender dokumentation om mit TIN NR (tax identification nr). Hvad fanden er det for en behandling! Jeg har boet i sverige i 4,5 år og aldrig hørt om dette før? Er andre blever udsat for dette? Hvad hvis jeg havde været på ferie? Det er da totalt dårlig stil! Ved ikke om det er skat eller danske bank der er nogle klovne her...[/quote'] Jeg har fået den 2 gange på de 5 1/2 år, vi har boet her. Sjovt nok har manden ikke fået noget fra dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CalebLarue 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2012 Jeg har i dag modtaget et brev der i korte vendinger fortæller mig at mine danske konti bliver spærret den 31 okt i danske bank' date=' med mindre jeg indsender dokumentation om mit TIN NR (tax identification nr). Hvad fanden er det for en behandling! Jeg har boet i sverige i 4,5 år og aldrig hørt om dette før? Er andre blever udsat for dette? Hvad hvis jeg havde været på ferie? Det er da totalt dårlig stil! Ved ikke om det er skat eller danske bank der er nogle klovne her...[/quote'] Jeg har også modtaget dette brev fra Danske Bank, det er første gang jeg modtager den, har boet i sverige i snart 6 år. Og haft Danske Bank i hele perioden på begge sider af øresund. Er der nogen som ved hvad de skal bruge TIN nr. Til og hvad der får dem til at sende brevet pludseligt fra den ene dag til den anden ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2012 Jub vi har også modtaget en for anden gang på 3 år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2012 Har i ikke hørt at Danske Bank vil af med alle ikke profitgivende kunder (læs. dem der kun har lønkonto). Det kan de jo ikke tjæne mange penge på, så de satser kun på de store. Det er nok derfor i får de breve! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites