CAC 10 Anmeld indhold Skrevet October 13, 2012 [ATTACH]4498[/ATTACH] Håndtaget på køkkenhanen er lige knækket, og mine gør det selv evner er lig nul Hvad skal jeg gøre i sådan en situation, er det boligforeningen jeg skal ringe til når jeg bor i lejlighed, eller er det en VVS'er man skal have fat? Gode dyr er rådne, og hjælp modtages med kyshånd :-) På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2012 Det er normalt sådan, at hvis man bor til leje, skal man kontakte udlejer. Er det bostadsrätt er det dit eget problem. I dette tilfælde er det sikkert nemmere og billigere at udskifte hele hanen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2012 Eftersom jeg bor i bostadsrätt, så troede jeg at jeg kunne få foreningen til at hjælpe, men det er jo nok en fejl. Er der nogen der kan abefale en VVS'er, eller komme med gode råd til hvad man så gør? Skal jeg f.eks. selv ud og købe en ny, eller vil en VVS's have nogen med jeg kan vælge imellem... stupid questions, I know.. Det er nemlig helt sikkert at mine to venstrehænder og ti tommelfingre ikke skal forsøge på dette :-) På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2012 En bliktud kan sagtens ordne det hele for dig, så det er bare at ringe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2012 søreme om ikke boligforeningen tog sig af den opgave... takker for svarene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2012 Super!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites