Jump to content
bonne

Kontorhotel i Malmø

Recommended Posts

Går og leder efter et kontor i Malmø til 1-2 personer. Krav: Eget, aflukket kontor. Gratis parkering. Mulighed for at sætte egne rackservere i serverrum (med strøm, internetforbindelse, køling osv.) Gerne tæt på broen. Nogle af jer, der kan foreslå noget? Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Går og leder efter et kontor i Malmø til 1-2 personer. Krav: Eget, aflukket kontor. Gratis parkering. Mulighed for at sætte egne rackservere i serverrum (med strøm, internetforbindelse, køling osv.) Gerne tæt på broen. Nogle af jer, der kan foreslå noget? Vh, Lars.
Hvis det ikke lykkedes at finde et sted med plads til servere kan du tale med Bahnhof, de har faciliteter i Lund hvor du kan leje både halve og hele skabe....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis det ikke lykkedes at finde et sted med plads til servere kan du tale med Bahnhof' date=' de har faciliteter i Lund hvor du kan leje både halve og hele skabe....[/quote'] Og hvor man har adgang 24/7? Jeg har nok brug for et kvartskab. Iflg.: http://bahnhof.se/ftg/hosting/co-location koster det 1.800/mnd. Hvad koster en 10/10 mbps linie og strøm til "en håndfuld servere"? Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og hvor man har adgang 24/7? Jeg har nok brug for et kvartskab. Iflg.: http://bahnhof.se/ftg/hosting/co-location koster det 1.800/mnd. Hvad koster en 10/10 mbps linie og strøm til "en håndfuld servere"? Vh, Lars.
Jeg mener 10/10 koster 950 SEK om måneden, men kan ikke lige huske i hovedet hvad de tager for strøm... Men det er en fastpris pr. ampere indtrukket til skabet... Og jeg har elektronisk kort så jeg kan komme ind døgnet rundt, selvom vagten altid kommer og generer når man er der om natten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mener 10/10 koster 950 SEK om måneden, men kan ikke lige huske i hovedet hvad de tager for strøm... Men det er en fastpris pr. ampere indtrukket til skabet... Og jeg har elektronisk kort så jeg kan komme ind døgnet rundt, selvom vagten altid kommer og generer når man er der om natten :)
Har lige tjekket med dem. De er alt, alt for dyre. 10 unit koster med 10/10 næsten 5.000,-/mnd. ex. moms. og bindingstiden er 3 år! Det er billigere de bedste steder i DK. Der er http://www.netatonce.net/index/foretag noget helt andet, men det ligger pokkers langt væk. Findes der billigere løsninger tæt på Malmö? Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige tjekket med dem. De er alt, alt for dyre. 10 unit koster med 10/10 næsten 5.000,-/mnd. ex. moms. og bindingstiden er 3 år! Det er billigere de bedste steder i DK. Der er http://www.netatonce.net/index/foretag noget helt andet, men det ligger pokkers langt væk. Findes der billigere løsninger tæt på Malmö? Vh, Lars.
Så skal jeg ikke genforhandle min aftale med dem kan jeg høre ;) Min aftale hedder vist lige knap 10k SEK pr. skab med 2x16 ampere A-strøm indtrukket samt 100/100 fri trafik på redundante fiber indtrækninger til skabet (dvs. 2 fiber tråde i hver sin retning ud af skabet til internet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så skal jeg ikke genforhandle min aftale med dem kan jeg høre ;) Min aftale hedder vist lige knap 10k SEK pr. skab med 2x16 ampere A-strøm indtrukket samt 100/100 fri trafik på redundante fiber indtrækninger til skabet (dvs. 2 fiber tråde i hver sin retning ud af skabet til internet.
Det er billigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites