ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet October 9, 2012 Hej Hvordan søger man sfi bonus. Min kone er så heldig, at have bestået niveuet c men skolen beder mig om klassningskode, og migrations verker og skatteverket siger at hun ikke skal have sådan et, pga. jeg er dansk. Hvad gør jeg. Hvad er jeres erfaring! Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2012 bump Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2012 ingen som kan hjælpe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2012 Men kan skolens studievejleder ikke hjälpe, eller skoleverket? http://www.skolverket.se/polopoly_fs/1.169156!/Menu/article/attachment/Skolverkets%20klassningskodslista%20120302.pdf Er din kone heldig, handler det ikke om hårdt arbejde:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2012 Hej igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, men kan ikke komme nogle vegne. Skolen kan ikke hjælpe, de siger skatteverket, og skatteverket siger migrationverkert, migrationverkert siger kommune! Står på bar bund Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2012 Hej igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, men kan ikke komme nogle vegne. Skolen kan ikke hjælpe, de siger skatteverket, og skatteverket siger migrationverkert, migrationverkert siger kommune! Står på bar bund Findes Öresunddirekt ikke längere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2012 Hej Hvordan søger man sfi bonus. Min kone er så heldig, at have bestået niveuet c men skolen beder mig om klassningskode, og migrations verker og skatteverket siger at hun ikke skal have sådan et, pga. jeg er dansk. Hvad gør jeg. Hvad er jeres erfaring! Ronny Jeg ved ikke en dyt om det, men står der ikke hvilken kode hun er her under på hendes papirer? Er det så ikke en klasse R6, hvis man ser på det link til skoleverket? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2012 Der står intet på papir Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2012 Sfi bonus Der står intet på papir Jeg har kontaktet studievejlederen på min skole om spörgsmålet. Håber hun vender tilbage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2012 Hun skriver sådan: Hej! Nedanstående informastion ger vi till våra Sfi studerande. Om man inte har beslut om uppehållstillstånd har ma inte heller fått någon klassningskod och därmed har man inte heller någon rätt till Sfi Bonus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2012 Ja, der er forskel på, om man har opholdstilladelse efter nationale svenske regler eller opholdskort efter EU-regler. Sidstnævnte giver tilsyneladende ingen ret til bonus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2012 Man kan ikke få SFI bonus,hvis man er dansk statsborger(jeg er dansk) øv, hvis jeg var svensk, ville min kone få 8000 sek:( Surt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites