larscph 18 Anmeld indhold Skrevet October 8, 2012 Hvis nogen af jer plejer at bruge Nordeas fillial i lufthavnen til at hæve rejsevaluta - så vær OBS på at den er lukket per 1/9.... Jeg ringede til telefonbanken for at være sikker på at de havde penge hjemme som jeg skulle have med på tur - og de fortalte så at afdelingen var lukket. Det var nok den fillial jeg har brug flest gange - så æv til det da... :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2012 Altså den lille skranke der var ved ankomst? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2012 Altså den lille skranke der var ved ankomst? Nej, den der lå i afgangshallen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2012 Nej' date=' den der lå i afgangshallen.[/quote'] Det er den lige ved biludlejnings skrankerne? I T3? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2012 Det er den lige ved biludlejnings skrankerne? I T3? Den der lå mellem biludlejeningsfirmaerne og der hvor ankommende passere kommer ud gennem toldkontrollen i terminal 3! Der er kommet en "valutaveksler*" i stedet for! *kan ikke huske navnet på den, det er noget ligende Forex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2012 :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2012 Men Danske Bank er heldigvis stadig i området mellem Terminal 2 og 3. Og de har udvidede åbningstider i forhold til en almindelig bank :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2012 Men Danske Bank er heldigvis stadig i området mellem Terminal 2 og 3. Og de har udvidede åbningstider i forhold til en almindelig bank :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2012 Men Danske Bank er heldigvis stadig i området mellem Terminal 2 og 3. Og de har udvidede åbningstider i forhold til en almindelig bank :) Ja måske man skulle skifte bank!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2012 De 2 Nordea filialer i lufthavnen er lukket fordi de ikke tjente nogen penge. Ren underskudsforretning. Det kan være Danske kan tjene siden de stadig er der, eller har valgt at køre det som ren branding. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2012 Ja det er vel fordi de ikke tjente penge på dem - men det var god service for deres kunder syntes jeg (i det mindste mig)... Nu skulle jeg i stedet nede og stå i kø i 20 minutter i "min" fillial på Østerbrogade i stedet for bare at kunne snuppe pengene med når jeg alligevel var i lufthavnen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites