Gio 23 Anmeld indhold Skrevet October 5, 2012 For jer der undrer jer over, hvorfor de forskellige offentlige svenske instansers hjemmesider fejler/køre langsomt i dag: http://www.comon.dk/art/220916/netangreb-laegger-svenske-sider-ned-paa-stribe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Blev noget hacket? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Blev noget hacket? Tror ikke det var et hackerangreb bare overbelastning/dos. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Tror ikke det var et hackerangreb bare overbelastning/dos.Det er jeg godt klar over - men i folkemunde er det jo det samme ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Det er jeg godt klar over - men i folkemunde er det jo det samme ;) Det var ikke møntet på dig men ronny85 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2012 Det var ikke møntet på dig men ronny85 :)Jeg var lidt hurtig, beklager. Mit hoved er fyldt med snot - så I/O er ikke altid helt på plads Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2012 Munter: Hvad er din ip adresse, så kan Gio og jeg sætte noget i gang:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites