Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet October 4, 2012 Hva filen sker der for al den undercover kontrol af togkort og billetter ? Ikke nok med at de er civile og opføre sig som total hemmelige agenter og er mistænkelig på forhånd ... Hva f...... er det for en måde at opfører sig på ? totalt uacceptabelt ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2012 Har oplevet det samme i Berlin, og de var ikke sådan nogen små pusse nusse typer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2012 Hva filen sker der for al den undercover kontrol af togkort og billetter ? Ikke nok med at de er civile og opføre sig som total hemmelige agenter og er mistænkelig på forhånd ... Hva f...... er det for en måde at opfører sig på ? totalt uacceptabelt ! Det har jeg set et par gange i KBH. De har dog været flinke nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2012 Vi har oplevet det flere gange her på det sidste mellem malmø og kbh, gud nåde og trøste hvis man kun sidder med billetten uden jojo pendler kortet : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Jeg mødte dem første gang forleden. Syntes dog at de opførte sig ganske pænt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Igel: Hvad mener du der er galt med dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Jeg har set dem optræde arrogant og meget mistroisk over folk der bare sidder og småsover og ik lige er klar med at vise billet. Jeg syntes det fint man jagter folk der ikke gider betale, men ro på makker ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2012 Jeg har set dem optræde arrogant og meget mistroisk over folk der bare sidder og småsover og ik lige er klar med at vise billet. Jeg syntes det fint man jagter folk der ikke gider betale' date=' men ro på makker ![/quote'] Mon ikke der er tale om enkelperson(er)s handling? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2012 Hvor morsomt - dem er jeg aldrig stødt på :D De er nok ikke blevet trænet til at være arrogante, så mon ikke han/ hun bare havde en dårlig dag? Generelt synes jeg det er meget flinke mennesker og jeg forstår slet ikke dem der hidser sig op over dem og f.eks. parkeringsvagter - de passer jo bare deres job... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2012 hvor morsomt - dem er jeg aldrig stødt på :d de er nok ikke blevet trænet til at være arrogante' date=' så mon ikke han/ hun bare havde en dårlig dag? Generelt synes jeg det er meget flinke mennesker og jeg forstår slet ikke dem der hidser sig op over dem og f.eks. Parkeringsvagter - de passer jo bare deres job...[/quote'] syntes godt om Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites