Jump to content
Igelkottar

Undercover tog kontrollør ?

Recommended Posts

Hva filen sker der for al den undercover kontrol af togkort og billetter ? Ikke nok med at de er civile og opføre sig som total hemmelige agenter og er mistænkelig på forhånd ... Hva f...... er det for en måde at opfører sig på ? totalt uacceptabelt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hva filen sker der for al den undercover kontrol af togkort og billetter ? Ikke nok med at de er civile og opføre sig som total hemmelige agenter og er mistænkelig på forhånd ... Hva f...... er det for en måde at opfører sig på ? totalt uacceptabelt !
Det har jeg set et par gange i KBH. De har dog været flinke nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har set dem optræde arrogant og meget mistroisk over folk der bare sidder og småsover og ik lige er klar med at vise billet. Jeg syntes det fint man jagter folk der ikke gider betale' date=' men ro på makker ![/quote'] Mon ikke der er tale om enkelperson(er)s handling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor morsomt - dem er jeg aldrig stødt på :D De er nok ikke blevet trænet til at være arrogante, så mon ikke han/ hun bare havde en dårlig dag? Generelt synes jeg det er meget flinke mennesker og jeg forstår slet ikke dem der hidser sig op over dem og f.eks. parkeringsvagter - de passer jo bare deres job...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvor morsomt - dem er jeg aldrig stødt på :d de er nok ikke blevet trænet til at være arrogante' date=' så mon ikke han/ hun bare havde en dårlig dag? Generelt synes jeg det er meget flinke mennesker og jeg forstår slet ikke dem der hidser sig op over dem og f.eks. Parkeringsvagter - de passer jo bare deres job...[/quote'] syntes godt om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites