mark00 10 Anmeld indhold Skrevet October 4, 2012 Hej Har i dag kørt ca. 135 km lige indtil tunnelen starter, men sænket farten til 90 km hurtigt. Jeg skulle på arb, og var lidt sent på den, så var op på 135 km lige indtil tunnelen starter, men er bekymret for , at jeg bliver taget i fartkontrol og mister kørekort . Mit kørekort er forbundet med mit job, så håber ikke jeg mister det. Men kan ikke lade være med at tænke, at der er kamera i tunnelen , som har taget billeder. Normalt køre jeg kun 90 km i tunnelen, men i dag havde jeg stress og skulle skynde mig, så tænkte ikke rigtigt over det. Håber der er nogen, der kan be/afkræfte , om der er kamera i tunnelen til at måle farten.. Personligt mener jeg , de skal gøre opmærksom på det, og så stoppe en for at give bøde med det samme... Jeg kom fra Malmø mod København. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2012 Det er der ikke. Så bare rolig. Har kørt over 300 dernede fornylig og ingenting der blinkede andet end mine forlygter.... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2012 Der ER kameraer i tunnellen som kan bruges til at måle farten. Men jeg tror ikke de kan bruges til at udstede bøder på baggrund af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2012 Nope...de kan bruges til at vise et billede af et hvidt T imellem 2 vognbaner....og så skal man udregne en fart baseret på et andet kamera der kigger på det andet T. Men det må man ikke.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2012 De må regne alt det de vil, men det kan kun bruges til statistik osv. Der kan ikke udstedes bøder på baggrund af det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2012 Det var det jeg mente :) De kan sagtens med deres kameraer regne ud hvor hurtigt en given bil kører. Men udregningen alene kan ikke give anledning til en bøde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mark00 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Det er der ikke. Så bare rolig. Har kørt over 300 dernede fornylig og ingenting der blinkede andet end mine forlygter.... :D Jeg siger mange tak for hjælpen.. Er nu mere rolig. Men det betyder ikke , jeg bare køre derud af i tunnelen...he he. Holder den på 90 km, så kan jeg i hvertfald sove trygt..;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Jeg har også tit kørt over 200 km/t dernede om natten uden nogensinde at have haft problemer. Men pas på, der er nogle gange fartkontrol. Og så bør man uanset hvad naturligvis køre forsvarligt, jeg har kun gjort det når der var helt tomt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Nogle gange vill jeg ønske at der var lidt mere kontrol i tunellen. Kunne huske at en blå audi kom kørende VIRKELIG stærkt! Det vist en som ikke er glad for livet tænkte jeg:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2012 Nogle gange vill jeg ønske at der var lidt mere kontrol i tunellen. Kunne huske at en blå audi kom kørende VIRKELIG stærkt! Det vist en som ikke er glad for livet tænkte jeg:( Mule / Rikke din skulle vel aldrig være blå? ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2012 Var der ikke snak om engang, at hvis de lagde mærke til gentagne fartsyndere, så kunne man risikere at modtage et brev fra broen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2012 Sådan et brev har jeg hængende herhjemme i glas og ramme :D Fik en advokat til at skrive et brev om at de overtræder privatlivets fred og at det er dybt ulovligt. Han fik aldrig noget svar.... De kommenterede i brevet at jeg kørte og snakkede i mobiltlf med over 200 km/t nede i tunnelen :D Hvad de så ikke vidste var at jeg har BT i bilen, så det har nok været imens jeg har kløet mig lidt på øret! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2012 Nope :D Den er grå... Mule / Rikke din skulle vel aldrig være blå? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2012 Nope :D Den er grå... og grim.. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2012 Ja den er ikke køn med al det gaffatape den er smurt ind i :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2012 Mener det var en s6 i blå. eller rs6 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites