Jump to content
Rene Larsen

Taksering af 70 numre hos 3

Recommended Posts

Være lige opmærksom på at 3 nu opkræver 69 øre pr påbegyndt minut, hvis i ringer til et 70 nummer, som indtil nu har været inkluderet i den pris som man har betalt pr. måned for sit abonnement. 3 skulle i maj måned have skrevet det under deres nyheder: http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Nyheder1/#3_ensretter_70-_og_Servicenumre - men jeg er først blevet berørt af det pr. 1. okt. - andre jeg har hørt om har været berørt af det siden deres skriv på deres site. Men hvorfor denne ændring ?? Det koster jo det samme at ringe til disse 70-numre som til et alm. nummer - er det 'bare' endnu en måde at tjene penge på ?? Hvad bliver det næste mon - at 60-numre heller ikke bliver dækket af ens abonnement, og næste gang 50-nummerne osv. ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj hvor strengt. Jeg kan godt se det på min regning. Det er ret ofte jeg er nødt til at ringe til et 70-nummer. Rigtig mange offentlige myndigheder har 70-nr bl.a den nye Ubetaling Danmark der gik i luften 1. oktober om som selvfølgelig ikke har styr på deres eletroniske mail for os der bor i udlandet, så jeg var nødt til at ringe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites