Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet October 2, 2012 Hej, hvorlænge er det rimeligt at man skal vente på svar fra skånetrafik ? Pt har jeg ventet i 14 dage uden en lyd fra skånetrafik : ( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Hej' date=' hvorlænge er det rimeligt at man skal vente på svar fra skånetrafik ? Pt har jeg ventet i 14 dage uden en lyd fra skånetrafik : ([/quote'] Jeg mener rejsegarantien ca. tager mellem 2-5 uger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Jeg fik så sent som i går svar på en ansøgning om kompensation, som angår en forsinkelse tilbage i slutningen af juli måned, så jeg vil mene, der er 2 måneders ventetid i øjeblikket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 hvordan gør man..........jeg har også et udestående med en aflyst afgang hvor jeg blev nødt til at tage en taxa, da de 2 min. efter togafgangstid oplyste om at toget var 45 min. forsinket, så jeg kunne ikke nå mit fly hvis jeg ventede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Det er beskrevet her for rejser med afrejse i Skåne: http://www.skanetrafiken.se/templates/InformationPage.aspx?id=32942&epslanguage=SV Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Mange tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Jeg fik så sent som i går svar på en ansøgning om kompensation' date=' som angår en forsinkelse tilbage i slutningen af juli måned, så jeg vil mene, der er 2 måneders ventetid i øjeblikket.[/quote'] +1 2 måneder passer meget godt for tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2012 Jup : ) i fik ret...... 2 mdr : / Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2012 Gad vide om man kan behandle skånetrafikken på samme måde hvis man får en bøde. Skrive tilbage om, at man har modtaget brevet, og at de hører fra en i løbet af 4-8 uger (grundet sagsbehandlingstiden) Hvad mon de siger til det!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2012 Gad vide om man kan behandle skånetrafikken på samme måde hvis man får en bøde. Skrive tilbage om' date=' at man har modtaget brevet, og at de hører fra en i løbet af 4-8 uger (grundet sagsbehandlingstiden) Hvad mon de siger til det!![/quote'] Du ved godt at hvis det offentlige er forsinket er de lovligt undskyldt (de har jo så utroligt travlt), mens vi andre må bare tage os tiden til hvad det end går ud på... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2012 Gad vide om man kan behandle skånetrafikken på samme måde hvis man får en bøde. Skrive tilbage om' date=' at man har modtaget brevet, og at de hører fra en i løbet af 4-8 uger (grundet sagsbehandlingstiden) Hvad mon de siger til det!![/quote'] Skånetrafiken skriver ikke engang tilbage og bekræfter, at de har modtaget dit krav om kompensation pga. forsinkelse. Så reelt går du i et par måneder og ved ikke, om brevet egentlig overhovedet er nået frem. Der er heller ingen beklagelse eller undskyldning for sagsbehandlingstiden i det brev, man så omsider modtager, med sit værdibevis som kompensation. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2012 jeg har fremsendt endnu en klage, over at togene om morgen ( første tog) gang på gang er forsinket, og ikke nok med det, så køre togfører mega langsom frem til Hylligestation, under 100 km/t hvor de normalt køre 140 - 160 km/t så vi der er med må løbe som sindsyge fra påga toget over til øresundstoget. Dette er foregået for over 2 mdr siden, og dette er der ikke kommet svar endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites