øresunds 10 Anmeld indhold Skrevet October 1, 2012 hej. kan det virkelig passe at man ikke kan tegne et abonnement i sverige når man arbejder i danmark. jeg har lige prøvet at købe en tlf hos tre.se og samtidig tegnet et abonnement men det kunne ikke lade sig gøre og jeg står ikke i kronofogden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 Kan jeg virkeligt ikke forestille mig? Medmindre det omhandler en meget dyr telefon eller lign.? Min kæreste kunne da købe en relativt god telefon for nogle år siden da hun boede i S og havde stort set ingen indtægt i DK. Jeg har selv djuice (ala telmore) og har aldrig haft indtægt i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 Det er også en dyr Mobil, jeg var ude efter den nye iPhone men jeg har aldrig oplevet det i danmark. Men det må jo være fordi at de ikke kan se at jeg har en indkomst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 Man kan rent faktisk have såkaldte "betalingsanmärkninger", uden at vide det. Jeg prøvede selv at skifte elektricitetsselskab for et stykke tid siden, men blev afvist ved kreditvurderingen. Det viste sig at være pga. to for sent betalte regninger på ialt under 2.000:- SEK fra hhv. 2009 og 2010. Tak for lort, Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 Okey det lyder da helt banalt, jeg plejer ellers at være god til at betale mine regninger til tide men det har da smuttet før. Du ved ikke hvor jeg kan se disse anmærkninger henne?. Ellers må jeg lige skrive en mail til 3 og hører hvorfor det ikke kan lade sig gøre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 Jeg fik et brev fra kreditoplysningsselskabet UC AB med en oversigt, efter at de havde givet oplysninger om mig til elselskabet. Blev sgu noget forbavset over at opdage, at jeg er stemplet som dårlig betaler pga. to for sent betalte regninger fra så lang tid tilbage! Havde ingen idé om det, før jeg fik brevet. De to regninger var i øvrigt for hhv. Radio- og TV licens og Vägtrafikkskat (den sidste på 499:- kroner....!!), så dem skal man åbenbart ikke nøle med... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 Man får, heldigvis, automatisk et brev, hvis nogle trækker oplysninger på dig via UC. At det så i nogle tilfælde er et wakeup-call, og man først der bliver opmærksom på anmærkninger...:p Jeg har sågar prøvet at blive kontaktet af Kronofogden, som oplyste mig om bål og brand, såfremt jeg ikke betalte mine restancer. Jeg brugte jeg ved ikke hvor mange timer på at forklare dem det var en fejl. Men de var skråt ligeglade. Sådan en melding skulle komme fra det firma der havde smidt mig til inkasso i første omgang. Det lykkedes i sidste ende. Uden undskyldninger eller kompensation fra firmaet efterfølgende. På dét punkt kan Sverige være ren kviksand... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 Ok, så det er hvis man feks vil ha finanseret et tv at det selskab så hiver informationer ud om dig og du får så et brev tilsendt via uc, jamen jeg har fornylig fået tilsendt sådan et brev da jeg ville finansere et eller andet kan jeg nu ikke huske men der var der ingen anmærkninger, der står bare at jeg har et andelslån og billån. Jeg er næsten sikker på at det er det med ingen indkomst i sverige. Da jeg sidste år skulle deklarere min indkomst kom jeg til at skrive min danske indkomst og der havde jeg ingen problemer med at tegne et abonnement etc, men i år hvor jeg skriver 0 i min deklaration bliver jeg afvist både på mindre lån og afbetaling. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 Det kan snildt være grundet nul indkomst i Sverige. Det kan de ikke finde ud af at spørge ind til *gg* Forklar dem sagens sammenhæng i biksen, og tag evt dine sidste to-tre lønsedler med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 hej. kan det virkelig passe at man ikke kan tegne et abonnement i sverige når man arbejder i danmark. jeg har lige prøvet at købe en tlf hos tre.se og samtidig tegnet et abonnement men det kunne ikke lade sig gøre og jeg står ikke i kronofogden. Jo jo jeg har da et nu på andet år hos 3 mobil .... No problemo : ) bor herover og jobber i dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amina 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2012 jeg har da et par gange købt mobil med abonnement hos tre.se uden at have nogen indkomst i SE og det er gået helt glat. Dog hader jeg deres lange bindingstider!! Mobilen når dårlig nok at overleve bindingstiden! Kan man egentlig ikke overdrage sin abonnement videre til en anden under bindingstiden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 jeg har da et par gange købt mobil med abonnement hos tre.se uden at have nogen indkomst i SE og det er gået helt glat. Dog hader jeg deres lange bindingstider!! Mobilen når dårlig nok at overleve bindingstiden! Kan man egentlig ikke overdrage sin abonnement videre til en anden under bindingstiden? Hvad mener du med at det er gået helt galt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Hvad mener du med at det er gået helt galt ?Glat...ikke galt. Tag en kop kaffe mere ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Glat...ikke galt. Tag en kop kaffe mere ;) Ahh haha sorry : ) havde slet ik fået kaffe på det tidspunkt : p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amina 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Glat...ikke galt. Tag en kop kaffe mere ;) God idé :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Bindingstiderne er de også kommet "rundt om" ved 3.dk - man betaler af på den nye iphone over 24 måneder hvis man køber den på deres std aftale... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Bindingstiderne er de også kommet "rundt om" ved 3.dk - man betaler af på den nye iphone over 24 måneder hvis man køber den på deres std aftale... 2år er bare rigtig lang tid at binde sig! Har svært ved at forestille mig meget mere end 6mdr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 2år er bare rigtig lang tid at binde sig! Har svært ved at forestille mig meget mere end 6mdr Helt enig... Det andet er for meget, specielt hvad mobiler angår... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2012 Hvis i ikke kan oprette/købe på 3.dk, kan man ALTID købe i 3butikker, husk bare noget id. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Hvis i ikke kan oprette/købe på 3.dk' date=' kan man ALTID købe i 3butikker, husk bare noget id.[/quote'] Der er da vel ingen forskel på om jeg kan købe et abonnement i 3´s butik eller på deres hjemmeside, de kontrollere jo det samme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Der er da vel ingen forskel på om jeg kan købe et abonnement i 3´s butik eller på deres hjemmeside' date=' de kontrollere jo det samme.[/quote'] Jo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Jeg kunne ikke oprette en bestillig da jeg bestilte min s3. Tog så til fona, som ringede frem og tilbage. Og vupti, så gik den igennen, Idag da jeg skulle bestille iphone 5, så ville 3 hjemmesiden, hellere ikke godtage mig. Ringede så til kundeservice, som sagde at pga, jeg havde 3 cpr nr(dansk og svensk) blev deres system forviret, og oprettede mig påny, Og vupti 5 min efter blev iphonen bestilt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites