jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet September 29, 2012 Det har været oppe at vende på debatten for en del år siden, men lad os lige få en update: Er der nogen der har set Rodalon til salg i Sverige?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2012 Hej, nope - ihvertfald ikke i Helsingborg området, plejer at købe det i Matas, Helsingør :D Side bemærkning, jeg har arbejdet hos Brenntag-Nordic som fremstiller Rodalon, så jeg skal lige prøve at høre what's up med Sweden ;) /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2012 Søg på Bensalkonklorid / Bensaltensid i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2012 Tak, men hvad jeg umiddelbart kan læse mig frem til er, at det primært er beregnet til mugbekæmpelse og desinficering. Jeg skal bruge noget ala Rodalon til at fjerne lugt, i dette tilfælde kattepis. Det eneste svensken tilsyneladende kender til er eddike, men mange års erfaring som katteejer har lært mig, at det eneste der reelt er effektivt er Rodalon. Kommer dog ikke til DK før mandag, så håbede på at det kunne fås i Sverige efterhånden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites